خانهاخبار
Galaxy S5 در روز 4 اسفند معرفی خواهد شد

Galaxy S5 در روز 4 اسفند معرفی خواهد شد

۱۳۹۲/۱۱/۱

اخبار و شایعات پیرامون گوشی گلکسی اس 5 هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و شایعات به سرعت در حال پیشرفت هستند. پیش از این بر طبق نظر یکی از مدیران سامسونگ گفته شده بود که سامسونگ این گوشی را در ماه مارس معرفی خواهد کرد، اما درست همان زمان مدیر عامل سامسونگ اعلام کرد که گوشی پرچمدار خودشان را در نمایشگاه MWC معرفی نخواهند کرد. اما امروز خبری از Eldar Murtazin رسیده است که سابقه خوبی در فاش کردن اسرار شرکت‌ها دارد.

 

به گزارش جی اس ام، این شخص اعلام کرده که سامسونگ گوشی گلکسی اس 5 خودش را در روز 23 فوریه (4 اسفند) معرفی خواهد کرد، این شخص سال گذشته زمان معرفی گلکسی اس 4 را به درستی اعلام کرده بود.

 

Eldar Murtazin ادعا کرده که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 5 خود را درست 1 روز پیش از شروع نمایشگاه MWC در مراسمی در بارسلون معرفی کند.

 

image

 

Murtazin همچنین اعلام کرده که سامسونگ این گوشی را در اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) روانه بازار فروش می‌کند.

 

بارها در مورد مشخصات احتمالی این گوشی که صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت بالا، پردازنده اسنپدراگون 805 و اگزینوس جدید سامسونگ و رم 4 گیگابایتی است صحبت کردیم اما تمام این موارد در حد شایعه هستند و برای آگاهی از صحت این موارد باید صبر کنیم. با همراه باشید تا در صورت تاییدیه رسمی و شاید شایعات بیشتر شما را از آن‌ها آگاه کنیم.

 

منبع: unwiredview

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (126 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲
بچه ها من میخوام گوشی بخرم .منو گیج کردین حالا حرف کیو باور کنم؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱
شما برو یه بار با لینوکس کار کن بعد حرف بزن

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۴
واقعا دنیا از سامسونگ کپی کرده سامسونگ برترین برند جهان هست که با نواوریاش جهان رو تغییر داده نه مثل اپل ننگ تمکنولوزی که فقط کپی بلده

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
...سامسونگ مثل دستگاه کپیه که از عالم و آدم کپی می کنه + یکم رنگ و لعاب برای وجاهت قانونی یا فرار از قانون کپی رایت، فقط موندم که چرا وسط کپی اسکنرش نیم سوز میشه، همه چی رو میگیره به غیر از فلز. حالا اینیکه زودتر یا دیرتر محصولات سامی معرفی میشه علتش همون پروسه کپی هست که باید کامل و با دقت تمام انجام بشه .

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
Aziz Cheghadr Dar Morede Linux MIdoni Ke Migi Hacke kardanesh Asone ? aval Inke age nemidoni bedon systemay Amniyati ba linux va unix Kar Mikonan .. Dar zemn hatman Chanta Goshi arzone Andriod Gerefti Dastet Ke ino Migi Ye bar Htc One note 3 Goshiyay Injori begir Daset Bebini Ravon Yani chi :)