خانهاخبار
آیا این‌ها مشخصات Xperia Z2 هستند؟

آیا این‌ها مشخصات Xperia Z2 هستند؟

۱۳۹۲/۱۱/۱

سال  ۲۰۱۴ است و این بدان معنی است که این سال جدید با بهترین و جدیدترین اندرویدیها همراه خواهد بود. نه تنها شایعات بسیاری در باره سامسونگ گلکسی اس ۵ شنیده می‌شود، بلکه درباره دستگاه‌هایی مانند HTC M8 و و اکنون در مورد پرچمدار بعدی سونی که نام Sirius را دارد نیز شایعاتی شنیده شده است. ما در حال حاضر شایعات زیادی را در مورد گلکسی اس 5 شنیده‌ایم اما امروز نوبت به یک پرچمدار جدید است.

 

به گزارش جی اس ام، گزارشی جدید از Xperia Blog منتشر شده است که جزئیاتی جدید از پرچمدار نسل آینده سونی را آشکار می‌کند. سونی D6503 با نام مستعار Sirius به پردازنده 2.3 گیگاهرتزی ساخت کوآلکام، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و رم 3 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

 

گفته می‌شود که دوربین این گوشی کیفیت 20.7 مگاپیکسل را داشته و صفحه نمایش آن نیز 5.2 با کیفیت 1080p اینچ است، در حالی که سیستم عامل آن نیز اندروید 4.4  خواهد بود.

 

image

 

در حالی که این مشخصات برای یک گوشی نسل 2013 ویژگی‌هایی شاخص هستند اما توجه کنید که ما در سال 2014 هستیم و امکان دارد که بعضی از افراد با این طرز تفکر سونی که از کیفیت تصویر QHD در گوشی پرچمدار خودش استفاده نکند مخالف باشند و به انتقاد از آن بپردازند. ولی با این حال بعید است که بیشتر افراد در صفحه نمایش‌هایی به این کوچکی بتوانند تفاوتی بین صفحه نمایش 2K و 1080p قائل شوند.

 

این شایعه که گلکسی اس 5 نیز صفحه نمایش بسیار با کیفیتی مانند QHD نخواهد داشت بسیار به نفع سونی خواهد بود. سونی Sirius به لطف داشتن صفحه نمایش 1080p و باتری کارآمدتر می‌تواند بهتر از سایر رقبا به جلو حرکت کرده و سریع تر از آن‌ها پیش برود.

 

هنوز نمی‌توان این اخبار را به طور کامل باور کرد، زیرا همگی در حد شایعه هستند، اما احتمال این موضوع وجود دارد که در هنگام معرفی Xperia Z2 در نمایشگاه MWC با چیز عجیبی روبرو نشده و متعجب نشوید.

 

image

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

یونس

۱۳۹۴/۷/۶
طراحی سونی از طراحی سامسونگ یک سرو گردن بالاتره و در ضمن اگر به حاشیه زیر صفحه تمام گوشی های سامسونگ نگاه کنید معنی تکراری بودن رو متوجه میشید سونی الان از بهترین دوربین های جهان استفاده میکنه و شرکت های دیگه هم مثل سامسونگ از لنز سونی استفاده میکنند با تکنولوژی آی پی اس هم مشکل زاویه دید برطرف شد

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
گوشی های برند سونی معمولا مشکلات زیادی داریند که بهتره ادم از برندای دیگه استفاده کنه برای مثال اکثر مشکلات این برند:زاویه دید کم برای صفحه مایش به صورتی که اگر گوشی رو کمی کج کنیم صفحه خاکستری میشه.کیفیت صفحه های سونی واقعا نسبت به برندای دیگه کم هست و اصلا به سامسونگ نمیرسه.حاشیه صفحه گوشی های سونی بسیار زیاد هست که نقطه ضعف هست.وزن زیاد گوشی های سونی هم از نکات منفی هست.طراجی تکراری و همچنین مهم ترین گزینه یعنی رابط کاربری ساده و جاوا مانند و خیلی مشکلات دیگه مثل دوربین های ضعیف و...این برند رو تبدیل به یک برند خز کرده و البته طرفدارای افراطی داره که معمولا از نمایندگی میان و خیلی فعال هم هستن تو ایران چون سونی تو دنیا اصلا طرفدار نداره جز 5 برند پر فروش هم نیس..در کل گول این افراد رو نخورید طرف سونی نرید..

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۴
گوشی ندیده ها اپل به اپل فقط بلوتوث داره

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۴
{{ای.....یادش به خیر... اون موقع وقتی موبایل دوربین دار اومد همه گفتن مگه از این بهتر هم میاد.بعد لمسی اومد همه دوباره همین حرفو زدن.بعد گوشی های هوشمند اومدن بازم همه این حرفو زدن. دوست دارم ببینم سری بعدی تکنولوژی موبایل چیه اون موقع مردم چی میخوان بگن واقعا تکنولوژی تا کجا میخواد پیش بره یکی ترو خدا جلوشو بگیره خسته شدیم }} داداش سری بعد تکنولوژی گوشی. صفحه خمیدس که ال جیو سامسونگو سونیو اپل دارن میزنن

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۳
همتون خیلی احمقین .به جای اینکه یه چیزی بگین که دونفر یه چیزی یاد بگیره همش دارین توسروکله هم میزننین..این کارا فقط توسایت های ایرانی میوفته چون هنوز فرهنگ نظر دادنم نداریم