خانهاخبار
چه کمپانی صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل را تولید خواهد کرد؟

چه کمپانی صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل را تولید خواهد کرد؟

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

گزارشی از خبرگزاری کره منتشر شده است که شایعه تولید ساعت هوشمند اپل را به واقعیت نزدیک تر کرده است.

 

 به گزارش جی اس ام، در این گزارش آمده که ال جی دیسپلی (LG Display) وظیفه‌ای جدید را دریافت کرده است و آن تولید صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل است. بر طبق این گزارش تولید انبوه صفحه نمایش‌های ساعت هوشمند اپل با نام iWatch در فاصله زمانی تیر تا شهریور انجام خواهد گرفت و تولید حدود 2 میلیون قطعه برای آن در نظر گرفته شده است.

 

این صفحه نمایش اندازه‌ای 1.52 اینچی خواهد داشت و از همان تکنولوژی که ال جی  در ساخت صفحه نمایش گوشی G Flex استفاده کرده بهره می‌برد. جنس این صفحه نمایش P-OLED یا همان Plastic-OLED است که این موضوع خمیده بودن صفحه نمایش ساعت اپل را تایید می‌کند.

 

image

 

باید اشاره کنیم که این موضوع کمی مشکوک است و شک و تردید را به همراه دارد، به خصوص که اگر بدانید منبع خبر بدون دلیل این خبر را از سایت خود برداشته است. اما در تاریخچه مرورگرها نسخه قابل مشاهده این خبر باقی مانده است.

 

سامسونگ نیز به زودی می‌خواهد نسل دوم ساعت هوشمند خود را معرفی کند، با این اوضاع به نظر می‌آید که نه تنها در زمینه دستیارهای صوتی رقابت بسیار سختی بین کمپانی‌ها وجود دارد، بلکه در زمینه محصولات پوشیدنی نیز این رقابت بالا گرفته است و یک دنیای جدید پیش روی کمپانی‌ها و خریداران قرار گرفته است، شما در صورت انتخاب محصولات پوشیدنی اپل را انتخاب می‌کنید یا به سراغ محصولات پوشیدنی سایر برندها خواهید رفت؟

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
واقعا این اپل ننگ تکنولوژی هست همه چیش کپی هست یا مونتاژ کاری اگر کره نبود اپلی هم وجود نداشت.اپل باید هر محصولی که میسازه التماس سامسونگ و الجی رو بکنه تا کارشون رو راه بندازه.برترین ساعت هوشمند هم ساعت هوشمند سامسونگ هست.درود بر سامسونگ کبیر

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۳
طرف اومده میگه ببین اپل کارش به کجا رسیده که صفحه نمایشش رو میده ال جی میزنه!!! اولا سال هاست که بهترین صفحه نمایش های موبایل و مونیتور و تلویزیون ها رو ال جی داره درست می کنه و حتی سونی و شارپ و توشیبا هم به پاش نمیرسن!!! دوم این که امروزه همه ی شرکت ها از برونسپاری استفاده می کنن حتی در زمینه ی نظافت و باغبانی شرکت ها و کارخانه هاشون. امروز هیچ شرکتی پیدا نمیشه که تمام قطعات و نیازمندی های خودش رو خودش تولید کنه به خاطرهزینه ی تولید... در ضمن اپل یکی از بزرگترین شرکت هاست پس هیچ وقت نمیاد آبروی برند خودش رو ببره و قطعه ای از محصولش رو بده به شرکتی که کیفیت نداره پس تو این زمینه اپل مطمئنه که بهترین رو ال جی میزنه همون جور که قبلا هم صفحه نمایش بعضی محصولاتش رو ال جی زده... برو مطالعه کن!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲
apple hamesh donbal behtarin hast bekhater hamon safe hasooo mide LG barash bezane chon behtariiin safe ha vase LG fagat Apple & LG .

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲
دوستان سامسونگی شما برید اس 5 جمعع کنید که حس گر اپر انگشت داره اول اپل بعدhtc

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱
نظراتوکه خوندم دیدم بدنیست چندتاموضوعو شایعه روکه درباره اپل میگن اصلاح کنم اطلاعات ندارن مبان همینطوری نظرمیدن:1-اولین گوشیه لمسیو اپل نزده اولین مال موتورولا هست 2-استیو جابز طرح سیستم اپلو ازیشرکت دیگه کپی کرده!!! 3-اپل قطعات نمیزنه چون قسمت تولیدی براش بصرفه نیست 4-میگ اپل و سونب یطرح هیزنن همه گوشیاشونو نوآوری ندارن باید بگم هرشرکت یطرح کلی داره که باشرکتا دیگه فرق می کنه و خودش نوآوری حساب میشه 5-ازهمه مهمتر دوستانی که هیچ اطلاعاتی ندارن نظر چرتو پرت ندن خواهشا برید یکم تحقیق کنید بعد بیای نظر بدین