خانهاخبار
معرفی آیفون 6 با صفحه نمایش بزرگ در مراسم WWDC

معرفی آیفون 6 با صفحه نمایش بزرگ در مراسم WWDC

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

همانطور که گفتیم احتمال اینکه آیفون ۶ به صفحه نمایش بزرگتر مجهز باشد زیاد است، اکنون خبری از یک تحلیلگر چینی که شهرت بسیاری در پیش بینی موتورولا موتو ایکس داشته منتشر شده است.

 

به گزارش جی اس ام، این تحلیلگر عقیده دارد که اپل در مراسم WWDC یا همان کنگره توسعه دهندگان اپل، دو گوشی آیفون را معرفی خواهد کرد. گفته شده که اپل در ابتدا 2 تا 3 میلیون دستگاه از آیفون 6 را در ماه مه ارائه خواهد کرد که صفحه نمایشی 4.7 اینچی خواهد داشت و کیفیت آن مانند آیفون 4 اینچی 640×1136 پیکسل است.

 

نسخه دوم این گوشی صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد داشت و کیفیت آن نیز بیشتر است. پیش از این نیز در گزارشی که از دیسپلی سرچ منتشر کردیم گفتیم، آیفون 4.7 اینچی کیفیت تصویری برابر 720×1280 و آیفون 5.7 اینچی کیفیتی برابر 1080×1920 خواهد داشت.

 

هر دو آیفون احتمال زیاد در مراسم WWDC معرفی می‌شوند که در ماه ژوئن (خرداد) برگزار خواهد شد. سال گذشته اپل با معرفی دو مدل آیفون، ساختار شکنی کرد و احتمال دارد که در سال‌های آینده نیز شاهد معرفی چند آیفون مختلف در طول یک سال باشیم، درست مانند کاری که سامسونگ انجام می‌دهد و دو پرچمدار را در طول یکسال معرفی می‌کند.

 

image

 

انتظارها بر این است که آیفون 4.7 اینچی دوربینی 8 مگاپیکسلی در پشت خود داشته باشد و به تکنولوژی OIS و اندازه دهانه دیافراگم  f1/8 برای گرفتن عکس‌های با کیفیت خارق العاده مجهز باشد، برای درک این موضوع باید بدانید که اندازه دهانه دیافراگم گوشی آیفون 5s در حال حاضر f2/2 است.

 

شایعات مختلف زمان‌های گوناگونی را برای معرفی آیفون 6 ارائه می‌دهند اما همه آن‌ها بر این موضوع تاکید دارند که اپل دو نسخه آیفون یکی با صفحه نمایش 4.7 اینچ و یکی با صفحه نمایش 5.7 اینچ را ارائه خواهد کرد.

 

باید ببینیم که اپل به ساختارشکنی‌های خود ادامه خواهد داد و بر خلاف نظر استیو جابز که تنها اندازه مناسب گوشی موبایل 3.5 اینچ است، آیفون‌های بزرگ و بزرگ تر معرفی خواهد کرد یا خیر؟

 

منبع: unwiredview

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (64 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۴
نوت4اپل رو خوردمیکنه.

مهمان

۱۳۹۳/۳/۴
نوت4اپل رو خوردمیکنه.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
سامسونگ کجا اپل کجا..واقعا اپل چند سالی از سامسونگ عقب هست..سامسونگ برترین برند جهان نواور ترین برند جهان اخه اپل عددی هست؟هرکاری سامسونگ میکنه اپل میاد تقلید میکنه ازش..واقعا سامسونگ یه دنیای دیگه هست..

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۵
در پاسخ به کسی که گفته اپل 37سال داره و... اون موقع سامسونگ موبایل نمیزد ولی دنبال تکنولوژی بود در حالی که اپل وجود نداشت و این تجربه سامسونگ بود که تونست اون رو به برند برتر تبدیل کنه.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۵
بابا باشه، اپل ننه بروسلی!