خانهاخبار
LG G3 در ماه اردیبهشت با صفحه نمایش QHD معرفی خواهد شد؟

LG G3 در ماه اردیبهشت با صفحه نمایش QHD معرفی خواهد شد؟

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

بر اساس منابع رسانه‌های کره‌ای، پرچمداربعدی ال‌جی با نام G3  زودتر از آنچه که انتظارش را داشتیم در هفدهم ماه می سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

 

به گزارش جی اس ام، آخرین اخبار از کره نشان دهنده مشخصات مهم LG G3  است که دربردارنده صفحه نمایش QHD نیز می‌شود. این صفحه نمایش با رزولوشن 1440x2560 حدود چهار بار ازنوع 720p با کیفیت تر است. چیزی که در مانیتور‌های بزرگ می‌توانید ببینید. به نظر می‌رسد که LG تمام توان خود را به کار گرفته تا به نسبت 1080p  از صفحه نمایش 5.2  اینچی در G2 به 5.5 اینچی در G3  با چنین رزولوشن برسد.

 

جالب توجه است که انتشار ماه می بازه رونمایی اسمارتفون‌های ال‌جی را کوتاه‌تر می‌کند. البته این ممکن است تا حد زیادی نیز به انتشار S5 از طرف سامسونگ مربوط باشد که بر اساس شایعات گفته شده از صفحه نمایش QHD استفاده می‌کند. به هر حال تمام این مسائل در ماه‌های خرداد و تیر روشن خواهد شد. تا آن زمان باید تا MWC صبر کنیم و شاهد تمامی قابلیت‌های G3  در مراسم رونمایی آن باشیم.

 

image

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۸
من به شخصه طرفدار سونی بودم اما با به دست گرفتن گوشی های ال جی عاشقه آن ها شدم بدون تعصب باید بگویم که ال جی G3 اگر واقعا با این مشخصات وارد شود مثال 8هسته ای بودن و... که خودتون میدونید(بر خلاف گوشی های Z2 و s5 کخ میگفتند صفحه QHD خواهند داشت ولی این گونه نبودند) بهترین گوشی حال حاضر دنیا خواهد بود.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۷
آره راس میگی دنیا دست سیستم گرمایشی همین سامسونگه ، برای همین که هوای کره زمین هر سال گرمتر میشه

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۶
مگه میخواد چی شو از سامسونگ کپی کنه سیستم گرمایشی دیجیتالی یا قیافه له شده تکراریش ، یا سخت افزار ضعیف S5

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
ال جی یک کپی کار واقعی از سامسونگ هست.هر چی داره.از سامسونگ داره..جی 2 از اس4 شکست خورد حالا هنوز 6 ماه از جی 2 نگذشته میخواد یه پرچم داره دیگه بده

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲
دوست عزیزفعلا که ال ای دی ساعت اپل هم همین ال جی قرار بزنه;-) حالا گذشته از این مشاعل کی گوشی میسازن بر علیه صاحبش شهادت بده!!