خانهاخبار
آیفون 5c به فروش آیفون 5s کمک کرده است

آیفون 5c به فروش آیفون 5s کمک کرده است

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

به تازگی،بعد از از طراحی و تولید گوشی‌های 5C و 5S یک  تئوری جدید به وجود آمد، در مرکز اصلی طراحی اپل ایده‌ای جدید پایه‌گذاری شد که آلومینیوم آشنا جای خود را به پلاستیک ضخیم‌تری داد.

 

بعد از گذشت حدود دو ماه از فروش جهانی از هر دو مدل نشان داده شد که ارقام در حد راضی کننده‌ای این تئوری را تایید می‌کنند. البته این مساله از قبل نیز دور از ذهن نبود که آیفون 5C به نسبت 4S فروش کمتری داشته باشد،در حالی که 5S فروش کلی پرچمدار سال گذشته را با صعود 10 درصد پشت سر گذاشت که جای تقدیر دارد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا تولید گوشی 5C باعث شده تا کاربران به سمت گوشی‌های گران‌تر با متریال شکیل تر کشیده شده‌اند؟هرچند که این گرایش به سمت دیگر گوشی پرچمدار همین شرکت بوده باشد؟

 

بر اساس مطالعات مرکز اطلاعات مشتریان، بازه بین ماه اکتبر و دسامبر در فروش آمریکا نشان می‌دهد که 5S فروش 59 درصدی داشته که در مقایسه با مدل آیفون 5 به میزان 9 درصد افزایش فروش داشته است.

 

5C نیز به نسبت همتای خود در سال گذشته که آیفون  4S به شمار می‌رود 27 درصد فروش داشته که به نسبت رقم 32 درصدی سال گذشته بسیار دراماتیک است.

 

image

 

همچنین ما گزارش‌هایی از کاهش تولید 5C داریم که بر فروش کم این مدل نیز تاثیر خواهد گذاشت. اما به نظر نمی‌رسد که برادر 64 بیتی این مدل مشکل چندانی داشته باشد.

 

هرچند که فروش مدل 5C ارز فروش مدل میانه 5 کمتر بوده اما با تمام این شواهد باز هم نمی‌توانیم بگوییم که نظر جانی آیو در مورد تولید چنین مدلی اشتباه بوده و یا اینکه این پروژه با شکست روبه رو شده است.اما حقیقت این است که ارقام و آمار‌ها دروغ نمی‌گویند.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۵
نظر شخصیتو درست کن ios اندرویدو میبلعه چون یه مدت ios داشتی اینو میگی در مورد دوربینش نه خیر خیلیا تو خارج ایفونو برای دوربینش میگیرن برو ببین

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
اپل یه اشغال ساز بیش نیس.ابروی دنیای ای تی رو برده.دنیا داره رو دست سامسونگ میچرخه بعد اپل اشغال فقط فکر کپی کردن هست..این گوشی هم کپی از سامسونگ هست.اپل دورانش تموم شده و هیچ حرفی برای گفتن دیگه نداره.فقط سامسونگ کبیر

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱
با سلام خدمت دوستان عزيز .من يه مدتي 5s گرفتم انصافن خيلي گوشي عالي ايه .نميدونم شايد اين نظر شخصي منه ولي ios خيلي از اندرويد پايدارتره ولي يادتون باشه اگه اينترنت پر سرعت ندارين خريدن اين گوشي اشتباهه .در كل دوربينش بخاطر اسلو موشن معركست .با اينكه دوربينش هشت مگاست ولي انصافن از دوربين s4 بهتر عكس ميگره . در كل به نظر من بهترين گوشي الانه .Mka

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۹
Apple,++++++++

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۸
ما اومدیم از پلاستیک برای گوشی ارزون قیمتمون استفاده کردیم ولی شما پرچمدارتون پلاستیکیه تازه اپل از یک استخوان بندی فلزی برای 5c استفاده کرده