خانهاخبار
هوآوی تبلت MediaPad 7 Youth2 را معرفی کرد

هوآوی تبلت MediaPad 7 Youth2 را معرفی کرد

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

سال گذشته هوآوی اولین نسل از تبلت‌های MediaPad 7 Youth را معرفی و آن را ارائه کرد.

 

به گزارش جی اس ام، اکنون این کمپانی نسل دوم تبلت‌های Youth را معرفی کرده است. این تبلت بدنه فلزی دارد که صفحه نمایش 7 اینچی آن را دربرگرفته است. این صفحه نمایش کیفیت 1024×600 پیکسل دارد.

 

در زیر این بدنه آلومینیومی طلایی، پردازنده‌ اسنپدراگون 200 ساخت کوآلکام قرار دارد. این پردازنده 4 هسته‌ای است و سرعتی برابر 1.2 گیگاهرتز دارد. رم تبلت 1 گیگابایت و حافظه داخلی نیز 4 گیگابایت است. امکان اضافه کردن حافظه به لطف پشتیبانی از کارت حافظه خارجی وجود دارد.

 

باتری تبلت ظرفیت 4100 میلی آمپری دارد که با کمک سیستم Dynamic Power Management هوآوی، عمر باتری به طرز چشمگیری اضافه خواهد شد.

 

دوربین اصلی تبلت کیفیت 3 مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم که در جلوی آن قرار گرفته کیفیت VGA دارد. سیستم عاملی که توسط هوآوی بر روی این تبلت استفاده خواهد شد اندروید 4.3 آب‌نبات ژله‌ای است که با رابط کاربری Emotion UI 1.6 هوآوی تزئین شده است.

 

قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده است اما به نظر می‌آید که هوآوی با معرفی این تبلت می‌خواهد تبلت گلکسی تب 3 لایت سامسونگ را هدف بگیرد.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۶
سامسونگ نواور ترین و برترین برند جهان هست

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۹
هواوی چین یکی از بزرگترین کمپانی ها در زمینه سرویس های خدمات موبایل مثل آنتن ها و دستگاههای مخابراتی در سطح دینا است به طوری که با کمپانی اریکسون و زیمنس رقابت بسیار نزدیکی دارد. ضمنا اینکه یک محصول چینی است به معنی بد بودن آن نیست. اگر قسمت بشه به اروپا یا آمریکا سفر کنید متوجه میشید که بسیاری از کالاها و برندهای مهم دنیا با مارک چین در فروشگاههای معتبر دنیا عرضه میشوند. زیاد حساسیت نشون ندید. به قول معروف خواستن توانستن است. چینی ها خواستند و توانستد. زیاد دنبال شعار و شعار زدگی نبودند. و همت کردند و موفق شدند. زیاد هم دنبال مارک و برندهای دیگه نرفتن. کمی واقع اندیش باشید.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۸
هواوی ازاپل بهتره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۸
حرف نباشه.سامسونگ سرور و سالار کپی زناست.تازه عنوان بزرگترین کارخونه پلاستیک سازی دنیا هم مال خودشه.سامسونگ خودمهههههههه ..

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۸
کم کم داره بازار رو مال خود میکنه......