خانهاخبار
مشخصات یک گوشی 5.5 اینچی از سامسونگ منتشر شد

مشخصات یک گوشی 5.5 اینچی از سامسونگ منتشر شد

۱۳۹۲/۱۰/۲۴

سایت ردیابی واردات و صادرات Zauba موفق شد درباره یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ به جهانیان اطلاع رسانی کند.

 

به گزارش گوشی GT-19405 با صفحه نمایش 5.5 اینچی به تازگی برای تست و ارزیابی به هندوستان برده شده است. شماره مدل نشان می‌دهد که این دستگاه را می‌توان بین گلکسی اس 3 و گلکسی اس 4 قرار داد، هر چند اندازه صفحه نمایش که اشاره کردیم بزرگتر از هر دوی گوشی‌ها است همه چیز را پیچیده تر می‌کند.

 

مسئله عجیب دیگر شماره مدل این گوشی است که رغم تمام دستگاه‌های جدید سامسونگ که دارای کد SM هستند این دستگاه دارای کد GT است، اگرچه صفحه نمایش 5.5 اینچی و ارزش قیمتی برابر Note Neo این احتمال را به وجود می‌آورد که سامسونگ در حال آزمایش Galaxy Note Neo با شماره مدل‌های مختلف است.

 

image


در آینده نزدیک به طور حتم اطلاعات بیشتری در مورد GT-19405 در دسترس خواهد بود، همانند اطلاعات تمام گوشی‌های دیگر که توسط Zauba به بیرون درز کرده بود. اما تا آن زمان می‌توان بر اساس شایعات و حدس و گمان‌ها تا حدود بسیار زیادی از مشخصات این گوشی (البته اگر به بازار راه پیدا کند) مطلع شد.

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

شهرام

۱۳۹۴/۱۰/۲۵
متاسفم که اومدید ونظرات مقرضانه میدید
بس کنید این حرفارو

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۸
سامسونگ 180 مدلی هر روز داره فبلت موبایل میده بیرون اکثرا هم شبیه همن (مخصوصا حاشیه 300 تا 500 تومنی هاش عشق است سونی ....... تمساح

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۸
سامسونگ دیگه هر روز باید گوشی بده ؟ تازه گوشیاش هم بدرد نمیخوره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۷
طراحی تکراری رو سونی خز و اپل اشغال داره..این یه عده هم که میان اینجا از نواور ترین برند جهان سامسونگ بد میگن دو دسته هستن..یه عده ای شیپ هستن که از اسمشون معلوم هست و کلا شستشوی مغزی داده شدن از ننگ تکنولوژی جهان اپل کثیف دزد یه عده دیگه هم زیاد هستن دلال و فروشنده و مغازه دارای برندای دیگه هستن که چون سامسونگ رو همه مردم دوس دارن و زیاد میخرن جنسای اشغالشون فروش نمیره میان تو سایتا از سامسونگ بد میگن که شاید محصول بنجلشون فروش بده..در کل که همه برندا مدیون سامسونگ هستن..کلا حرفای کسایی که از سامسونگ بد میگن خیلی بی اساس هست...سامسونگ یعنی دنیایی از نواوری و علم و فناوری..سامسونگ یعنی عشق..درود بر ابر برند دنیای موبایل,,,البته نباید طرفدارای افراطی برند خز سونی رو هم فراموش کنیم..

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۷
بهترين گوشي اون دسته از گوشي ها هستن كه راحت با يك دست باهاش كاركرد يعني صفحه نمايش 4/5 اينچي با دوربين 20 پيكسلي كيفيت فول اچدي قاب ضد خش ضد اب رم 3 گيگ و8 هسته بودن اون حالا فرق نميكنه كه اون گوشي چه برندي باشه اين امكانات رو بتونه ساپورت كنه حرف نداره