خانهاخبار
اندروید 4.4.2 (کیت کت) برای گلکسی نوت 3 ارائه شد+اسکرین شات‌های این نسخه

اندروید 4.4.2 (کیت کت) برای گلکسی نوت 3 ارائه شد+اسکرین شات‌های این نسخه

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

خیلی‌ها منتظر دریافت نسخه .4.4 اندروید بر روی گوشی‌های سامسونگ خودشان هستند، در این میان کاربران Galaxy S4 و Galaxy Note 3 از همه انتظار بیشتری را دارند.

 

به گزارش جی اس ام، به نظر می‌رسد که سامسونگ به طور غافلگیر کننده ای ارائه آپدیت اندروید 4.2.2 را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت آغاز کرده است و ظاهرا آپدیت در لهستان از طریق Kies برای گلکسی نوت 3 با پردازنده اسنپدراگون (نوع 4 هسته ای) آغاز شده است و در حالی که ما هنوز هیچ تاییدیه ای در این رابطه دریافت نکرده ایم، باید منتظر باشیم تا این آپدیت راه خود را به دستگاه‌هایی مختلف باز کند.

 

شماره ساحت این آپدیت N9005XXUENA6 همانند نرم افزاری که در آخر هفته به بیرون درز کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد که سامسونگ آن را به اندازه کافی برای رسمی تلقی کردن مناسب می‌داند. مثل همیشه چند روز یا چند هفته زمان خواهد برد تا آپدیت در همه مناطق به دست کاربران برسد. در حال حاضر در صورتی که در لهستان هستید و نمی‌خواهید بیشتر از این منتظر بمانید، می‌توانید آپدیت را از طریق Kies چک کنید.

 

تغییرات این نسخه مانند نسخه 4.4.2 است که برای گلکسی اس 4 ارائه شده بود. در قسمت رابط کاربری تغییر کمی را می‌بینیم. صفحه قفل گوشی سریع‌تر باز خواهد شد و در هنگامی که به موزیکی گوش می‌کنید کاور آن موزیک به صورت کامل بر روی صفحه قفل نمایش داده می‌شود. به علاوه آیکون دوربین در صفحه قفل در قسمت گوشه سمت راست و پایین صفحه نمایش قرار گرفته است.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

image

 

منبع: Sam Mobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (78 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۹
باید بری تو تنظیمات بعد بری تو اس پن از اونجا فعلا کنی داداش

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۲
من تقریبا هفته پیش که این گوشی خریدم مدل 4 هسته ای ، اندروید 4.4.2 بود می تونم بگم که خیلی روونه اما مصرف باتریش بالاست و من از این بابت رضایت ندارم و منتظر اندروید 5 هستم

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۲
شکل ایکون دوربین و گالری و ساعت برای نوت 3 داخل اندروید 4.4.2 تغییر کرده؟

مهمان

۱۳۹۳/۴/۱
سلام من چطوری میتونم با کامپیوتر نوت 3 مدل n9005رو اپدیت کنم؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۳/۱۴
سلام خدمت همه دوستان.ی سوال.میخاستم ببینم اگه ی گوشی نو بخری و خودش اندرویدش .4.4.2 باشه.ینی گوشی قبلا روشن شده؟