خانهاخبار
ویژگی‌های حرکتی بدون لمس (جسجرها) جدید در گلکسی اس 5

ویژگی‌های حرکتی بدون لمس (جسجرها) جدید در گلکسی اس 5

۱۳۹۲/۱۰/۲۲

گوشی‌های سامسونگ با ارائه جسچر‌هایی که شامل smart stay  و smart pause می‌شود در زمینه جسچر‌ها بسیار مطرح اند و این موضوع فکر این مساله را به کاربر منتقل می‌کند که ممکن است Galaxy s5  با جسچر‌های پیشرفته تری در زمینه تجهیزات کنترلی طراحی شود، اکنون بر اساس طرح ابداعی یک برنامه جدید از سامسونگ، این موضوع به حقیقت نزدیک تر شده است.

 

به گزارش جی اس ام، این طرح جدید بر اساس چرخش‌های سر طراحی شده و به شکل مثال با چرخش سر به سمت چپ آخرین صفحه وبی که باز کرده‌اید، نمایش داده خواهد می‌شود.

 

ردیابی حرکات سر در این حالت به وسیله دوربین دوم انجام می‌شود و با دیده‌بانی تغییرات فیزیکی کاربر عملیات برنامه‌ریزی شده را انجام می‌دهد.

 

انتشار این ایده تنها دو روز عمر دارد اما تقریبا سال پیش در همین روز‌ها طرح اولیه آن معرفی شد. با تکیه بر این موارد می‌توان گفت که Galaxy s5 با جسچر‌های پیشرفته‌ای طراحی شده و می‌تواند یکی از مهمترین تولیدات سامسونگ در مسیر هرچه هوشمندتر شدن گو‌شی‌ها باشد.

 

image

 

image

 

منبع: sammobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۸
مثل این میمونه که به جا زبون با سرت حرف بزنی

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۷
واقعا برای طرفدارای اپل متاسفم که اینقدر جهان سوم هستن که هیچ چیزی رو نمیدونند و فقط الکی حرف میزنند.طرف میگه کپی..اخه بیچاره الان چه کپی رخ داده؟؟؟اون کسی که کپی کرد تو خاک امریکا اپل بود که محکوم شد...بعد وتو شد..اون زمانی که سامسونگ تاسیس شد هنوز جابز به دنیا نیمده بود..اپل ننگ تکنولوژی هست بعد یه عده چی میگن

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۷
عزیزه من شما تو یک شهرستان دور داری زندگی میکنی از دنیای ای تی خبر نداری.سامسونگ اولین گوشیش رو سال 1998 زد و اولین گوشی لمسی هوشمندش رو هم سال 2004 تولید کرد که هنور اپل به فکر ساختن گوشی هم نیافتاده بود..برو یکم اطلاعتتو بالا ببر و ببین سامسونگ ابر برند دنیای جهان چی هست بعد بیا اون برند جهان سومی اپل رو با سامسونگ مقایسه کن.افرین

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۴
اینقدر نگین سامسونگ سرور اپله،این یه برنامه ای که هر شرکتی میتونه برا دوربین گوشی انجام بده،اگه به درد میخورد اپل هم حتما میزاشت،اگه سامسونگ شاخ بود اینقدر تو دادگاه به خاطر دزدیدن طرح اپل محاکمه نمیشد،بعدشم سامسنگ فکر نمیکنه فقط بلده هسته cpu رو اضافه کن،اونوقت اپل فقط به یه تغییر cpu64bit میزاره با همون دو هستش ولی قدرتش دو برابر قدرت cpuهشت هستهای سامسونگ میشه.کیفیتی که گوشی های اپل دارن سامسونگ نداره.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۴
همه میدونن سامسونگ بهتره توی کشور های خارجی هم اینطوره من 3 سال اسلو زندگی میکردم همه سامسونگ داشتن هپل فقط برای پز دادن است