خانهاخبار
سهم نسخه‌های مختلف اندروید از بازار این سیستم عامل

سهم نسخه‌های مختلف اندروید از بازار این سیستم عامل

۱۳۹۲/۱۰/۲۲

بر اساس آخرین آمار ارائه شده اندروید در ماه دسامبر، همان طور که انتظار می‌رفت سه نسخه آب نبات ژله ای روی هم رفته در صدر جدول قرار دارند. 59.1 درصد استفاده دستگاه های اندروید در طول ماه از اندروید 4.1 ، اندروید 4.2 و اندروید 4.3 بوده است که از امتیاز 54.5 درصد آب نبات ژله ای در ماه گذشته نیز بالاتر است. به طور دقیق‌تر، در ماه دسامبر اندروید 4.1، 35.9 در صد از دستگاه های طراحی شده توسط سیستم عامل گوگل را تحت سلطه خود دارد که 4.1 با این آمار تمام ساخته های اندروید را نیز پشت سر می‌گذارد. 15.4 درصد دستگاه های اندروید از اندروید 4.2 و 7.8 درصد نیز از اندروید 4.3 استفاده می‌کنند.

 

در صد دستگاه های اندرویدی که از نسخه نان زنجبیلی استفاده می‌کنند. با 3 درصد کاهش رو به رو است، در حالی که کیت‌کت با افزایش 3 درصدی به 1.4 درصد از دستگاه های اندرویدی رسیده است. همچنین دو نسخه بستنی حصیری، اندروید 4.0.3 و اندروید 4.0.4 روی هم رفته 16.9 درصد از مدل‌های اندروید در ماه گذشته را در برگرفته‌اند.

 

با گذشت زمان خواهیم دید که درصد استفاده از کیت کت در مدل‌های اندروید با سیستم عامل آب‌نبات ژله ای افزایش و استفاده از بستنی حصیری کاهش خواهد یافت. این اطلاعات دستگاه‌هایی اندرویدی را پوشش می هد که در یک دوره 7 روزه تا پایان 8 ژانویه از گوگل پلی استور بازدید کرده‌اند.

 

image

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۷
اپل با اون سیستم عامل اسباب بازیش هیچ حرفی در برابر اندروید و سامسونگ نداره بزنه.دوران اپل تموم شده

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
دوستان انقدر دعوا نکین هر این 3 سیستم عامل خوب هستند.من با هر 3 به مدت زمان نسبتا زیاد و مشابهی کار کردم. و انتخاب سیستم عامل فقط بستگی به نیاز کاربر داره.مخصوصا بین Android و وینفون. موفق باشید.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
اقایون شما باید نماینده اندروید یعنی نکسوس را ملاک مقایسه قرار بدین بعد بیاید بگید هنگ میکنه و چرته!

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
آقا یه سوال داستان آب نبات وبستنی وژله و...چیه؟؟؟!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
m.s android =love