خانهاخبار
سونی و تولید گوشی ویندوزفونی؛ آری یا نه؟

سونی و تولید گوشی ویندوزفونی؛ آری یا نه؟

۱۳۹۲/۱۰/۲۱

حتما به یاد دارید که چند روز قبل در مورد همکاری سونی و مایکزوسافت صحبت کردیم و گفتیم که احتمال همکاری این دو شرکت در تولید یک گوشی هوشمند بسیار زیاد است. اکنون به نظر می‌آید که این امر بسیار محتمل تر شده است.

 

به گزارش مدیر سونی اروپا در مصاحبه‌ای که با Techradar داشته اعلام کرده که سونی نمی‌خواهد خود را محدود به یک سیستم عامل کند و سونی در حال مذاکره با مایکروسافت برای تولید یک گوشی ویندوزفونی از طرف سونی است.

 

Pierre Perron گفته که ما در زمینه تولید PC و محصولات مانند آن تجربه خوبی را با مایکروسافت داشتیم و این همکاری را ادامه خواهیم داد و در کنار آن می‌خواهیم با این شرکت وارد فضای موبایلی هم بشویم.

 

اما کمی بعد از اظهارات این مدیر اروپایی سونی مدیر جهانی سونی اعلام کرد که سونی هیچ نقشه‌ای برای تولید یک گوشی ویندوزفونی ندارد.

 

به نظر می‌آید که سونی در حال حاضر کمی حالت مخفی کاری به خود گرفته است و این امر بدون دلیل نیست، زیرا از زمان جدا شدن سونی از اریکسون تا به امروز سونی نتوانسته بود محبوبیت و موفقیتی را که در آن دوران داشت تجربه کند، اما در چند وقت اخیر این شرکت با تولید خانواده Xperia Z توانست خودی در بازار نشان دهد.

 

image

 

با وجود رقبای بزرگ و قدرتمندی مانند سامسونگ و اچ تی سی در دنیای اندروید به نظر نمی‌آید که سونی نخواهد بازار کوچکی به نام ویندوزفون را در کنار رقابت در دنیای اندروید از دست بدهد.

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۷
.گوشی های برند سونی معمولا مشکلات زیادی داریند که بهتره ادم از برندای دیگه استفاده کنه برای مثال اکثر مشکلات این برند:زاویه دید کم برای صفحه مایش به صورتی که اگر گوشی رو کمی کج کنیم صفحه خاکستری میشه.کیفیت صفحه های سونی واقعا نسبت به برندای دیگه کم هست و اصلا به سامسونگ نمیرسه.حاشیه صفحه گوشی های سونی بسیار زیاد هست که نقطه ضعف هست.وزن زیاد گوشی های سونی هم از نکات منفی هست.طراجی تکراری و همچنین مهم ترین گزینه یعنی رابط کاربری ساده و جاوا مانند و خیلی مشکلات دیگه مثل دوربین های ضعیف و...این برند رو تبدیل به یک برند خز کرده و البته طرفدارای افراطی داره که معمولا از نمایندگی میان و خیلی فعال هم هستن تو ایران چون سونی تو دنیا اصلا طرفدار نداره جز 5 برند پر فروش هم نیس..در کل گول این افراد رو نخورید طرف سونی نرید..

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
آفرین.بالاخره سونی یکم دور اندیش از خودش بروز داد.فهمیده نوکیا ا یکی دوساله دیگه با وینفون همه رو له می کنه میخوادخودشو نجات بده براوو سونی

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
چرا از خودتون اخبار در میکنین،سونی 8%!!! من الان سرمو میکوبم قد دیوار ا.ین کسایی که میگن نوکیا بهتره از چه لحاظ بهتره ها بد بخت 20 بار ورشکست شد الان یخورده خوب ن زیادم ها کمی خوب شده. والا فقط SONY

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
سونی مال این حرف ها نیست دوما بهش نمیاد تصور.کنید

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
عزیزم اون"just"هستش.