خانهاخبار
یک مدیر سامسونگ؛احتمال معرفی گلکسی اس 5 در ماه آینده مجهز به سنسور عنبیه چشم بسیار زیاد است

یک مدیر سامسونگ؛احتمال معرفی گلکسی اس 5 در ماه آینده مجهز به سنسور عنبیه چشم بسیار زیاد است

۱۳۹۲/۱۰/۱۹

سامسونگ رویه مخفی کردن در مورد محصولات آینده خود را کنار گذاشته و در مورد برنامه‌های آینده خود به راحتی اطلاعاتی را منتشر می‌کند.

 

به گزارش امروز معاون اجرایی سامسونگ موبایل در بخش تجارت با مصاحبه‌ای که با بلومبرگ داشته بعضی از برنامه‌های سامسونگ برای آینده را اعلام کرده است، Lee Young Hee اطلاعاتی در مورد گلکسی اس 5، دیوایس‌های پوشیدنی و گلکسی نوت 4 را ارائه کرده است.

 

یکی از مهمترین این اطلاعات در مورد گلکسی اس 5 بوده که اعلام شده سامسونگ می‌خواهد این گوشی را در ماه آینده به دنیا معرفی کند و احتمال استفاده از سنسور عنبیه چشم در آن وجود دارد.

 

Lee Young Hee می‌گوید که ما محصولات پرچمدار خودمان را در نیمه اول هر سال معرفی می‌کنیم و هنوز هم قصد داریم این کار را ادامه دهیم. سخنان خانم Hee بسیار مبهم است و به همین خاطر ما هنوز خیلی مطمئن نیستیم که این گوشی به این زودی معرفی شود.

 

image

 

مدیر سامسونگ در مورد طراحی گلکسی اس 5 نیز اظهار نظرهایی کرده و گفته که طراحی گلکسی اس 5 بسیار شبیه به طراحی نسل دوم ساعت‌های هوشمند سامسونگ خواهد بود و ویژگی‌های جدید را به همراه طراحی جدید در این گوشی خواهیم دید.

 

در مورد اینکه علت فروش کم گلکسی اس 4 چه بوده این مدیر سامسونگ گفته مشتریان نتوانستد بین دو محصول از نظر پرسپکتیو فیزیکی تفاوتی قایل شوند و به همین علت چندان واکنش خوبی به این گوشی نشان ندادند. او گفته که گلکسی اس 5 کاملا متفاوت خواهد بود و سامسونگ به اساس و پایه بر می‌گردد. بیشتر این تغییرات نیز در مورد صفحه نمایش و جنس کاور خواهد بود.

 

به علت تعصبی که مردم به استفاده از تکنولوژی‌های جدید در گوشی‌های موبایل دارند احتمال استفاده از سنسور عنبیه چشم در این گوشی بسیار زیاد خواهد بود و این حرکت استفاده از سنسورهای بیومتریک پاسخی به اپل برای استفاده از سنسور اثر انگشت در آیفون خواهد بود.

 

گلکسی نوت 4 نیز می‌تواند تغیرات بسیار بیشتری را داشته باشد. بلومبرگ اعلام کرده که بر طبق گفته‌های Lee نوت 4 به صفحه نمایش 3 جهته مجهز خواهد بود که کاربر می‌تواند پیام‌ها را از زوایا بخواند.

 

Lee گفته که سامسونگ در سال 2014 تمرکز زیادی بر روی تبلت‌ها خواهد داشت که معرفی 4 تبلت جدید در CES 2014 این موضوع را تایید می‌کند.

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۵
سلام من گلگسی اس4 دارم.سرعتش تو بازی های سنگین فوق العادس.واقعاازش رازیم عمرا اپل به پاش برسه توهمه چیز.باتشکر

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
سامسونگ خوبه ولی در کپی کردن مشخصات و....ازسایر برندهای دیگه مثل اپل و سونییی.واقعا کپیست خوبیه..مگه نهههههههههه

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
آقایون/خانم های اپلی دیگه باید قبول کنین که سامسونگ سروَر همه ی برندهاست. حالا هرچی می خواین خودتونو به آب و آتیش بزنین.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
والله گناه داریم بلا گناه داریم تا زه مگا 6.3 گرفتیم الانم دارییم بززوور مخ بابا هرو می زنیم نوت3 بگیره . . . . حالا اس 5 که هیچی از خانواده اس بدم میادش ولی چرا دیگه نوت4 داره میارن تازه 3 رو معرفی کرده عه عه

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اینا همش تبلیغاته، گول نخورین، s5 هم یه از پیش بازنده است مثل s4. مسئله اصلی اینه که دوستان ما تفاوت مالکیت سیستم عامل و نرم افزار و هماهنگی اون با سخت افزار رو نمیفهمن، اگه میفهمیدن ارزش Apple حالیشون میشد. ضمنا منفی هاتون مهم نیست، پس بیشتر بدین D:)