خانهاخبار
موبایلتان را به طور طبیعی شارژ کنید

موبایلتان را به طور طبیعی شارژ کنید

........
۱۳۸۵/۱۰/۸
                                      
به گزارش گروه خبری GSM، یک گروه آزمایشگاهی سه مدل جدید آزمایشی از موبایل ها را که به طور طبیعی شارژ می گردند ارائه دادند. در این روش هر یک از گوشی ها با استفاده از انرژی های موجود در اطرافشان اعم از انرژی جنبشی و یا انرژی خورشیدی گوشی تلفن را شارژ می کنند. هر گونه حرکتی که می تواند یک انرژی مکانیکی ایجاد کند دریافت و تبدیل به انرژی الکتریکی می گردد. گروه طراحی و نوآوری این آزمایشگاه سه سیستم را ارائه دادند که هر یک ساختاری متفاوت دارد.
1) یو یو  yo yo
نسخه تمرینی که دور گردن بسته می شود و می تواند از انرژی جنبشی و انرژی خورشیدی با بهره جویی از سلول های نوری استفاده نماید که در پشت آن قرار گرفته است و این حالت اجازه تداوم شارژ را به گوشی می دهد.
2)U-Turn
یک شکل کاربر درست و راحت برای استفاده و تایپ email برای حرفه هایی که همواره در حرکت می باشند و باز و بسته و حرکت    دکمه های گوشی (انرژی جنبشی) باتری گوشی را شارژ می کنند.
3)Runway
یک گوشی مخصوص ورزشکاران که بر روی تجهیزاتشان نصب می گردد و یا اینکه مثل ساعت دور مچ دستشان بسته شده و موبایل با چرخۀ حرکتی و انرژی که در خود دارد با استفاده از انرژی حرکتی باتری را شارژ می نماید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)