خانهاخبار
در نمایشگاه CES 2014 منتظر معرفی چه محصولاتی باشیم؟

در نمایشگاه CES 2014 منتظر معرفی چه محصولاتی باشیم؟

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

چیزی تا شروع نمایشگاه CES 2014 باقی نمانده است. از 15 سال قبل هر ساله در همین زمان لاس وگاس آمریکا میزبان بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی جهان است. این نمایشگاه از روز سه شنبه 17 دی ماه شروع خواهد شد و تمام اخبار موبایلی این نمایشگاه را به صورت کامل پوشش خبری خواهد داد اما قبل از شروع نمایشگاه می‌خواهیم بدانیم که در این نمایشگاه ما چه انتظاری را داریم و دوست داریم یا بهتر بگوییم تصور می‌کنیم چه محصولاتی معرفی شوند. در ادامه با هم می‌بینیم که احتمال معرفی چه محصولاتی بیشتر است.

 

1 - سامسونگ

ما هنوزمطمئن نیستیم که سامسونگ در این نمایشگاه چه چیزهایی را معرفی خواهد کرد، اما تقریبا می‌دانیم که چه چیزهایی را معرفی نخواهد کرد. در این نمایشگاه به طور حتم گوشی گلکسی اس 5 را نخواهیم دید به علاوه شانس معرفی تبلت‌های جدید سامسونگ نیز کم است. اما در کنار آن احتمال بسیار زیاد سری جدید دوربین‌های سامسونگ معرفی خواهند شد و احتمال اینکه سامسونگ یک گوشی ویندوزفونی جدید را نیز معرفی کند وجود دارد. به علاوه ما دوست داریم که سامسونگ پردازنده‌های خود را بروز کرده و نسل جدیدی از پردازنده‌های Exynos را معرفی کند.

 

image

 

2 – ال جی

خبرهای موبایلی امسال ال جی در مورد پرچمدار جدید این شرکت یعنی G3 است، ما تصور نمی‌کنیم که در این نمایشگاه این گوشی معرفی شود اما احتمال معرفی گوشی G2 Mini (یک گوشی ارزان قیمت) بسیار زیاد است. اما محصول دیگری که احتمال معرفی ان وجود دارد و ما نیز دوست داریم که آن را در نمایشگاه CES  ببینیم، ساعت هوشمند و دستبند ال جی هستند. به علاوه خبرهایی رسیده که ال جی می‌خواهد پردازنده مخصوص خودش را تولید کند و این نمایشگاه بهترین فرصت برای معرفی این محصول است.

 

image

 

3 – سونی

خبرها در مورد سونی ضد و نقیض است، اما بر اساس آنچه که تا به این لحظه متوجه شدیم، ااحتمال معرفی این محصولات زیاد است. اول یک فبلت 6 اینچی با که یک پردازنده 8 هسته‌ای دارد. دیوایس بعدی احتمالا یک گوشی میان رده به نام E2 خواهد بود و ستاره سونی نیز پرچدارد جدید این کمپانی یعنی گوشی Xperia Z1s یا هر نام دیگری که داشته باشد است.

 

image

 

4 – ایسوس

می‌دانیم که ایسوس در حال کار کردن بر روی یک تبلت است، این تبلت می‌تواند اندرویدی و یا ویندوزی باشد و CES محل خوبی برای نمایش این محصول جدید خواهد بود. همچنین احتمال معرفی نسل جدید پدفون‌های ایسوس با نام Padfone X نیز با اندروید 4.4 وجود دارد.

 

image

 

5 – آلکاتل

در 2013 این شرکت تعداد زیادی از گوشی‌های خود در سطوح مختلف را معرفی کرد، به طور حتم در این نمایشگاه نیز این کمپانی سکوت نخواهد کرد و نسل جدید گوشی‌های خود را معرفی می‌کند، هنوز نمی‌دانیم که برنامه آلکاتل در این نمایشگاه چیست.

 

image

 

6 – ایسر

ایسر نیز در CES حضور خواهد داشت، اما هنوز در مورد اینکه یک گوشی، یک تبلت و یا یک فبلت معرفی خواهد کرد جزئیاتی شنیده نشده است.

 

image

 

7 – هوآوی

هوآوی در این نمایشگاه مراسمی را برگزار خواهد کرد بنابراین دور از انتظار نیست که بخواهد یک چیز جالب و جدید را به ما نشان دهد. به طور قطعی مشخص نیست که در این مراسم چه چیزی را خواهیم دید اما تصورات بر این است که نسل دوم فبلت 6.1 اینچی این کمپانی با نام Mate 2 را در این نمایشگاه ببنیم.

 

image

 

9 – لنوو

در این نمایشگاه لنوو به احتمال بسیار زیاد می‌خواهد گوشی جدید خود را که یک گوشی هوشمند با نام Vibe Z است را معرفی کند. تنها چیزی که می‌دانیم این گوشی باید یک گوشی اندرویدی باشد.

 

image

 

10 – Archos

این کمپانی فرانسوی قول داده که تعدادی ساعت هوشمند را در CES معرفی کند. هنوز مشخص نیست که این ساعت‌ها چه ویژگی‌هایی خواهند داشت اما بر طبق اطلاعات این شرکت بعضی از این ساعت‌ها قیمتی کمتر از 50 دلار خواهند داشت و چیزی که باعث می‌شود این ساعت‌ها جذاب تر شوند این است که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری خواهند داشت.

 

 

image

 

این‌ها تمام جزئیاتی بود که از این نمایشگاه تا کنون می‌دانیم، اگر تا فردا که روز شروع نمایشگاه است صبر کنیم خواهیم دید که در این 3 روز که نمایشگاه معرفی خواهد شد چه محصولاتی را می‌بینیم.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۱
افرین به ابر برند سامسونگ که ترکوندششششششش

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۷
eyval sony

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
فقط سونی

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
asus

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
just sony