خانهاخبار
فاکسکان : آیفون 6 در دو سایز به بازار می‌آید

فاکسکان : آیفون 6 در دو سایز به بازار می‌آید

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

یکی از کارمندان شرکت فاکسکان که به عنوان یکی از مراجع اصلی درج اخبار سری آیفون شناخته می‌شود، مطالبی را در مورد آیفون 6 فاش کرد.

 

بنابرابن مطلب که توسط Weibo  پلتفرم چین، منتشر شده است،چندین کارمند داخلی شرکت فاکسکان تایید کرده‌اند که ایفون 6 در دو سایز تولید خواهد شد، یک نوع 4.7 اینچی و یک نوع 5.7 اینچی است. حتی شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است ابعاد صفحه نمایش مدل دوم از 5.7 اینچ هم بیشتر باشد.

 

در حال حاضر کارایی‌های اصلی این مدل‌ها هنوز مشخص نیست ولی ممکن است از تشخیص چشم یا اثر انگشت پشتیبانی کنند. زمان عرضه این مدل با توجه به سیکل عرضه محصولات اپلی حدود 9 ماه دیگر است که نشان می‌دهد در طول این مدت با اخبار و تصاویر مختلفی روبه رو خواهیم شد.

 

البته این هنوز هم قطعی نیست که بتوانیم بر اساس آن بگوییم اپل قصد ورود به بخش گوشی‌های بزرگ را دارد، اما در مورد اپلی صحبت می‌کنیم که در سال میلادی گذشته آیفون 5c پلاستیکی را تولید کرد که کاملا نشان می‌دهد که اپل به عنوان گران ترین و اولین برند تجاری جهان در بین 100 برند برتر، ترسی از خروج از محدوده پایدار خود ندارد و ممکن است به بخش‌های جدید در طراحی گوشی وارد شود و تولید فبلت را نیز تجربه کند.

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (63 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۹
اقا تا نیاد دستت نگیری نمیتونی در موردش قضاوت کنی

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
با این استیل مسخرش دیگه اپلی ها با کجای گوشیشون پز بدن و کلاس بذارن؟ تمام چشمگیری ایفون به اون دکمه HOMEش بود که اونم زرشک.برید همون سامسونگ پلاستیکو بگیریدبهتره.حداقل پول مارک کمتری تو پاچتون میره!! اپل با این ریخت وسایز از کلاس و پز افتاد.ازماگفتن

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
ensafan in tarhe sakhtegi va alaki az behtarin gooshiye samsung shakhtare ,samsung az in tarh bahre bebar yedoonasho farda tolid kon

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
ب نظر من اگه اپل ی فبلت 5اینچی ن بیشتر طراحی کنه بهترین فبلت شاخ دنیا میشه

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
ما فرزندان انقلاب و اسلام هستیم نه کوروش