خانهاخبار
پایان نظرسنجی جی اس ام برای انتخاب بهترین موبایل 2013

پایان نظرسنجی جی اس ام برای انتخاب بهترین موبایل 2013

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

نظر سنجی برای انتخاب بهترین گوشی موبایل 2013 امروز به پایان رسید، این نظر سنجی در 17 آذر 92 بر روی سایت قرار گرفت و با استقبال بسیار زیادی از سوی کاربران مواجه شد. تعداد شرکت کنندگان امسال نسبت به سال گذشته تقریبا 2 برابر بود.

 

اما چه نتایجی به دست آمد و بهترین گوشی موبایل 2013 از نظر کاربران کدام گوشی بود؟

 

بر طبق نظر کاربران بهترین گوشی موبایل 2013 گوشی محبوب آیفون 5s است. بعد از آیفون 5s فبلت گلکسی نوت 3 توانسته رتبه دوم را به دست بیاورد و در رتبه سوم نیز گوشی اکسپریا زد وان ایستاده است. شما می‌توانید جزئیات را به همراه رتبه‌های بعدی در ادامه مشاهده کنید.

 

رتبه اول: iPhone 5s با 28.24 درصد آراء

 

رتبه دوم: Galaxy Note 3  با 23.14 درصد آراء

 

رتبه سوم: Xperia Z1 با 13.45 درصد آراء

 

رتبه چهارم: Galaxy S4 با 11.92 درصد آراء

 

رتبه پنجم: G2 با 6.72 درصد آراء

 

رتبه ششم: Lumia 1020 با 5.81 درصد آراء

 

رتبه هفتم: HTC One Max با 3.64 درصد آراء

 

رتبه هشتم: HTC One Dual Sim با 2.31 درصد آراء

 

رتبه نهم: Nexus 5 با 1.97 درصد آراء

 

رتبه دهم: Xperia Z Ultra با 1.67 درصد آراء

 

و رتبه یازدهم: PadFone Infinity 2 با 1.12 درصد آراء

 

این آراء بر اساس علاقه مندی و نظرات کاربران به دست آمده، ما نیز به زودی بهترین گوشی‌های 2013 را از نظر کارشناسان به شما معرفی خواهیم کرد، منتظر انتخاب بهترین‌های 2013 از نظر نیز باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (99 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۰
من تقریبا با تمام گوشی ها کار کردم.هیچ تعصبی هم ندارم.اپل به خاطره سیستم عامل سبک و بچه گانش حرفی جدا برای گفتن نداره.اچ تی سی هم که خدا بیامورزتش روزای اخرش هست و داره ور شکست میشه چون مردم میدونند گوشی هاش چقدر مشکل داره و نمیخرنش.سونی هم که تا دلتون بخواد مشکل داره یکیش رابط کاربری ساده و مثل جاواش هست.سامسونگ ولی خدایی خوب کار میکنه و تو همه چیز حرف اول رو میزنه...برترین گوشی سال 2010..گلکسی اس..برترین گوشی سال 2011 گلکسی اس2..برترین گوشی سال 2012 گلکسی اس3 و برترین گوشی سال 2013 هم گلکسی نوت3..درود بر سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۷
فقط و فقط لومیا1529 لطفا یه کم با سواد و تحقیق رای بدبد....

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
سلام خدمت همه گوشی بازای عزیز همتون خوبیت بخدا ولی یه چیزی تو سایت جی‌اس‌ام‌آرنا یه مسابقه گذاشتن که در نتیجش نوکیا ۱۵۲۰ اول شد . فکر میکنم یکم عجیبه ها نتایجش و روشش خیلی با ما فرق داشت کلا من گوشی باز نیستم تعصبم ندارم هر برندی گوشی خوبی بزنه منم ازش استفاده میکنم مهم اینه که اونا به ما خوب سرویس بدن و تمام تلاششون و بکنن حالا اپل باشه یا سامسونگ یا .....

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
دوستان لطف کنید دقتتون را بالا ببرید.ما برای بهترین انتخاب برند معتبر تر با قدرت تر اومدیم و بهتره که بدونید باد galaxy s4 و galaxy note3 رو باهم جمع کنیم و توجه داشته باشین چون یک مدل از گوشی اپل گذاشتن امتیازش بیشتر شده.پس نتیجه میگیریم که samsumg بهتر از apple هست.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
یعنی واقعا این قدر اختلاف قیمت بین note 3 و5s وجود داشته که من نتونستم 5s بخرم اونم شهر ما بندرعباس خنده داره عشق است note 3 نظرسنجی که از اپل فقط یه مدل بذاره از بقیه ی برندها 2مدل معلومه که اپل امتیازش بیشتر میشه تازه note3 عجب گوشی هست که با این وجود با اختلاف 5درصدی دوم شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟