خانهاخبار
تبلیغ سامسونگ برای نسل دوم ساعت هوشمند Galaxy Gear

تبلیغ سامسونگ برای نسل دوم ساعت هوشمند Galaxy Gear

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

سامسونگ هنوز برنامه خودش را برای نمایشگاه CES ارائه نکرده است، اما به نظر می‌آید که این کمپانی در این نمایشگاه کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

 

به گزارش جی اس ام، در یکی از صفحات اجتماعی سامسونگ موبایل انگلستان تبلیغی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ به زودی می‌خواهد نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کند. در این تبلغ ساعت هوشمند Galaxy Gear در سمت چپ نشان داده شده و در سمت راست سامسونگ سوال کرده که در 2014 چه چیزی معرفی خواهد شد و ساعت هوشمندش چه شکلی خواهد داشت؟

 

هنوز مشخص نیست که ساعت سامسونگ چه تغییراتی خواهد داشت و چه پیشرفت‌هایی کرده است، اما چیزی که به آن اطمینان داریم این است که سامسونگ با تولید نسل دوم این ساعت و معرفی آن با فاصله کمی از معرفی نسل اول می‌خواهد یک محصول پوشیدنی با تغییرات فراوان را ارائه کند.

 

image

 

تنها 3 ماه از عمر نسل اول این گوشی می‌گذرد و این منطقی نیست که سامسونگ می‌خواهد نسل دوم را ارائه کند، اما شما هم مانند ما می‌‌دانید که نسل اول این ساعت با استقبال روبرو نشد و افراد بسیار کمی آن را خریداری کردند، به همین علت سامسونگ تصمیم گرفته که نسل دوم را با تغییراتی زیاد ارائه کند تا شاید بتواند اسقبال کم نسل اول را جبران کند.

 

CES 2014 در هفته آینده آغاز خواهد شد و تصور همه بر این است که سامسونگ در این نمایشگاه نسل دوم ساعت خود را معرفی خواهد کرد، این عکس تبلیغاتی این موضوع را تا حدی تایید خواهد کرد. با همراه باشید تا ببینیم که سامسونگ در این نمایشگاه چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۵
به نظر من به احتمال خیلی زیاد چون سامسونگ میخواد تو این یکی تحولات زیاد وجدیدی داشته باشه از صفحه نمایش خمیده استفاده میکنه . کیفیت دوربین رو هم شاید بهتر کنه و یا کلا از جنس دیگه ای برای بدنه استفاده کنه...و بکار گیری کامل s voice برای کارائی بهتر... اینا که حدس های من بود تا حدودی اصلیاشو گفتم حالا ببینیم خود سامسونگ چه میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۴
ایران اومده؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۴
تا تولیداین ساعت همه باهم Ooooooooooooooooooooo

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۴
قیمتش چنده؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۴
نه گرون نیست من دارم