خانهاخبار
مشخصات (HTC One 2 (M8 به بیرون درز کرد

مشخصات (HTC One 2 (M8 به بیرون درز کرد

هنوز از زمان ارائه نسل دوم گوشی اچ تی سی وان خبری منتشر نشده است.
۱۳۹۲/۱۰/۱۲

باز هم evleaks دست به کار شده و یک راز را در مورد یک کمپانی دیگر فاش کرده، اینبار نوبت اچ تی سی است که در مورد محصول جدیدش اخباری بشنویم. مدتی است در مورد یک گوشی جدید از اچ تی سی به نام M8 که به احتمال قوی نسل دوم گوشی‌ محبوب One یعنی One 2 است خبرهایی شنیده می‌شود.

 

به گزارش جی اس ام، evleaks برخی از مشخصات HTC One2 را منتشر کرده است. به گفته این منبع خبری قابل اعتماد، گوشی M8 اچ تی سی به پردازنده Snapdragon 800 processor (MSM874)، صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی یا همان 1080p، رم 2 گیگابایتی، دوربین اصلی با کیفیت اولتراپیکسل، دورین دوم 2.1 مگاپیکسلی و اندروید کیت‌کت که با رابط کاربری Sense 6 تزئین شده مجهز است.

 

هنوز در مورد جزئیات دیگر این گوشی و یا ظاهر آن چیزی مشخص نیست، هنوز evleaks عکسی از این گوشی منتشر نکرده است اما با شناختی که از این منبع خبری داریم باید به همین زودی منتظر انتشار یک عکس خبری توسط آن باشیم.

 

image

 

منبع: androidauthority

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (65 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۹
سلام به همگی من تازه از تایوان اومدم وان 2 رو دیدم شبیه وان دوربین 10 رم 3 16-32-64 فلش دوبل خلاصه خیلی زیباست.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اصولا یه محصولاتی همیشه تو بازار هستن که فقط صاحب نظرا و کار بلدها میدونن چیه.و چون درصدشون کمه اون محصول و کمپانیش زیاد اسمی بین مردم نداره و خود این مطلب اونو خاص تر میکنه.مثلا فروش یکسری از ماشینها از پراید کمتره یعنی پراید بهتره؟؟؟و این پراید داره هی تند و تند تبلیغ میکنه که تو راه نمیمونین،این ایر بگ داره،روش ای بی اس گذاشتیم و .... اما واقعیت چیز دیگست.جوابشو هم خودتون میدونین که آیا فروش در دنیا علت برتری هست یا نه؟مخصوصا تو دوره ای که تبلیغات غوغا میکنه و بعضیا هم دوز کلک بکار میبرن.صداقت و مرغوبیت خیلی وقته طرفدار نداره.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۸
با احترام به همه برندها من از دوستداران اچ تی سی هستم. من منتظر ورود این گوشی به بازار هستم تا بخرمش چون بین Butterfly S و One موندم و به این نتیجه رسیدم منتظر پرچمدار بعدی باشم که همه چیزهایی که من میخوامو داره. همه میدونیم اچ تی سی در وضعیت مالی بدی به سر میبره و دلیلشم تبلیغات کم برای One و استفاده نکردن از Snapdragon 800 برای One max هست. برای من Snapdragon 800 کافیه، زیادمم هست ولی اچ تی سی برای بازگشت به روزهای خوب باید از Snapdragon 805 استفاده کنه. برای من رزولوشن 1920×1080کافیه زیادمم هست ولی اچ تی سی برای بدست آوردن دل مردم باید از رزولوشن 2k استفاده کنه. برای من رم 2g کافیه زیادمم هست ولی اچ تی سی باید برای اثبات قدرت پرچمدارش از 3 یا 4g استفاده کنه. در واقع اچ تی سی با یه دو دو تای ساده میتونه بفهمه که خواسته های خریدار در اولویت اول هست. این شرکت اگر از سخت افزار کاملا رقابتی استفاده کنه اونوقت فروشش قطعا بسیار بالا خواهد رفت...چون اونوقته که با یه بررسی ساده همه متوجه کیفیت بهتر ساخت و مچ کردن قطعاتش میشن وقتی که در قیاس با رقبای هم رده خودش عملکرد بهتری رو نمایش میده. اونوقته که صدای اسپیکرهای بوم سوندش دنیا رو میلرزونه. اونوقته که لنز های اولتراپیکسلش دل همه رو می بره. اونوته که طراحی و جنس بدنه بی نظیرش تو چشم میزنه و در آخر رابط کاربری فوق العادش کاری میکنه که دیگه طرف هیچ برندی جز HTC نری. بعنوان دوستدار HTC میگم اگر قرار باشه پرچمدار سال 2014 اچ تی سی قدرت پرچمدارهای سال 2013 دیگر شرکتها رو داشته باشه یعنی حکم اخراج مدیرعامل اچ تی سی امضا شده و سهام این شرکت بدست شرکت دیگری خواهد افتاد...متاسفانه قطعا مدیران اچ تی سی باهوش تر از این حرفها هستند.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۷
agha iman hamchin ye namur ba taasob migia!;) one 2 mishe parcham dare htc tu 2014 uno nabayad ba gushiaye 2013 moghayese kard...yejurayi mese in mimune ke begi one2 az galaxy s4 behtare,bayad sabr kard ta har company behtarinasho ravuneye bazar bokone bad shoru be moghayese kard....one2,s5,g3,z1s va....

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
سامسونگ گوشیاشو با زرق و برق و کلی آت و آشغال جانبی میزنه تا فروش بره.چون کیفیت نمیدونه چیه مجبوره بره از اینور و اونور سنسور جمع کنه و بزنه رو گوشیش.پس آقا دانیال پشه و مگش دنبال برندهای آشغالی میرن که کیفیت ندارن و فقط زرق و برق دارن.اونایی که اچ تی سی میگیرن کلاسشون فرق داره. البته برای شما و بعضیای دیگه فهمیدنش خیلی سخته.بای بای دانی کوچولو