خانهاخبار
زمان معرفی گلکسی اس 5 مشخص شد

زمان معرفی گلکسی اس 5 مشخص شد

۱۳۹۲/۱۰/۱۲

همانطور که در خبرها مشاهده کردید تا کنون چند طرح مفهومی از گوشی گلکسی اس 5 منتشر شده است، این امر به این علت است که بر طبق شایعات به معرفی گلکسی اس 5 نزدیک می‌شدیم، اما امروز خبری منتشر شده است که شک‌ها را از بین برده و زمان دقیق معرفی گلکسی اس 5 را نشان می‌دهد.

 

به گزارش قائم مقام و رئیس بخش استراتژی طراحی سامسونگ در مهمانی‌ای که در هتلی در سئول برگزار شده بود به خبرنگاران در مورد گلکسی اس 5 جوابی داده که به صورت غیر مستقیم زمان معرفی گلکسی اس 5 را بیان کرده است.

 

در این مراسم خبرنگار از Dong-hoon Chang سوال کرده که آیا امکان این موضوع که گلکسی اس 5 در نمایشگاه MWC 2014 در بارسلون معرفی شود وجود دارد؟ و Chang نیز پاسخ داده که تقریبا این موضوع درست است. به علاوه Chang گفته که استفاده از صفحه نمایش خمیده نیز برای گلکسی اس 5 شاید استفاده شود.

 

image

 

با اینکه احتمال معرفی این محصول در نمایشگاه MWC تقریبا قطعی است، اما در مورد مشخصات این گوشی هنوز نمی‌توان اظهار نظری کرد، بعضی از منابع حدس می‌زنند چند نسخه از این گوشی ارائه خواهد شد و بعضی دیگر احتمال می‌دهند که سامسونگ می‌خواهد یک خانواده معروف جدید به نام گلکسی اف را که از فلز ساخته شده روانه بازار کند. نمایشگاه MWC 2014 در بازه زمانی 24 تا 27 فوریه (5 الی 8 اسفند) برگزار خواهد شد.

 

حدس شما چیست؟ کدام گزینه‌ها محتمل تر هستند؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (49 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۵
شما احتمالا نتونستین از مزایاش بهره ای ببری و گرنه این انتقاد رو که تا حالا من جایی نخوندم رو نمیکردی مهمان.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۴
گلکسی اس 4 که مثل کفش چراغ داره به درد بچه ها می خوره. بچه چیزی از کیفیت سر در نمیاره فقط اون چراغ روو می بینه. امیدوارم نو اس 5 سیاست طراحی خودش رو عوض کنه و به جای 60 تا سنسور که هیچ کدوم در عمل به درد نمی خورن کیفیت رو بالا ببره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
دم همه سامسونگیا گرم تا آخرش پای سامسونگ هستیم.;)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۶
يعني سامسونگ تا ديد ال جي صفحه نمايش خميده زده سريع ازش تقليد كرد......

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۵
فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط سامسونگ .