خانهاخبار
مشخصات و امتیاز تبلت گلکسی نوت 12.2 سامسونگ در بنچ مارک Antutu

مشخصات و امتیاز تبلت گلکسی نوت 12.2 سامسونگ در بنچ مارک Antutu

۱۳۹۲/۱۰/۱۱

وبسایت Sam Mobile امروز تاییدیه‌هایی را دریافت کرده که مشخصات تبلت 12.2 اینچی سامسونگ به نام گلکسی نوت پرو را در بنچ مارک Antutu نشان می‌دهد.

 

به گزارش جی اس ام، به علاوه این وبسایت جزئیاتی را دریافت کرده که نشان می‌دهد سامسونگ می‌خواهد رابط کاربری تبلت‌های خود را تغییر دهد تا آن‌ها را خاص تر و اختصاصی تر کند. این وبسایت می‌گوید که در حال حاضر نمی‌دانند این تغییرات چه چیزهایی خواهند بود اما به محض اطلاع، آن را منتشر خواهند کرد.

 

سامسونگ در حال حاضز پیشرفت خوبی را در دنیای تبلت‌ها تجربه می‌کند و به تازگی اعلام شد که توانسته در 2013 تعداد 40 میلیون تبلت را به فروش برساند، با تولید این تبلت 12.2 اینچی سامسونگ در سال 2014 می‌خواهد این فروش را بیشتر کرده و جهشی را در فروش خودش به وجود آورد. این تبلت و تبلت‌های دیگر سامسونگ به احتمال قوی در نمایشگاه MWC2014 در بارسلون معرفی خواهند شد.

 

image

 

تبلت نوت 12.2 همانطور که از نام آن مشخص است، عضوی از خانواده سرشناس گلکسی نوت‌ها است و یکی از تبلت‌های برتر سامسونگ در 2014 خواهد بود. این تبلت در دو مدل سیم کارت خود و وای فای عرضه خواهد شد.

 

مدل سیم کارت خود یا همان LTE که کد SM-P905 را خواهد داشت به صفحه نمایشی بزرگ به اندازه 12.2 اینچ با کیفیت 2560×1600 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno330، رم 3 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی و دوربین دوم 1.2 مگاپیکسلی و اندروید 4.4.2 کیت کت مجهز خواهد بود. اما هنوز در مورد اینکه مدل وای فای نیز همین مشخصات را داشته باشد چیزی منتشر نشده است.

 

اما در بنچ مارک Antutu این تبلت توانسته نمره 34.261 را کسب کند که از گلکسی نوت 3 نیز بیشتر است، این نکته را نیز باید توجه کنید که این تبلت در حال حاضر بر روی خود نسخه آزمایشی سیستم عامل را دارد و در نسخه نهایی سیستم عامل، به طور حتم می‌تواند تا بیش از 40.000 امتیاز را نیز کسب کند.

 

image

 

نمایشگاه MWC در بازه زمانی 24 تا 27 فوریه (5 الی 8 اسفند) در بارسلون برگزار خواهد شد، تمام وقایع این نمایشگاه و به خصوص وقایعی مانند معرفی دیوایس‌های جدید را پوشش زنده خواهد داد، با ما همراه باشید تا ببینیم سامسونگ و دیگر کمپانی‌ها چه دست آوردهایی را در این نمایشگاه معرفی خواهند کرد.

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۴
اخه سونی هم شده مثل نوکیا یه باره بره دوربین خالی بزنه.زد وان فقط تو دوربین و سی پی یو از اس4 سره خوشبختانه هنوز بازی ساخته نشده که اس 4 نخونه پس سی پی یو هم مساوی.حجم باطریشم که بیشتره ولی انگار صفحش خوره شارژ داره من خودم اس4 دارم 2 روز کامل شارژ میده شرط میبندم سونی 1 روز شارژ بیشتر نگه نمیداره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۳
سامسونگ کمپانیه بزرگیه و درش شکی نیست اما مردم ساده و سطحی نگر که اکثر مردم دنیا رو تشخیص میدن با انتخابهاشون بهش کمک کردن تا به اینجا برسه!!!!!! بازم میگم سامی واقعا خوب داره پیشرفت میکنه و بزرگترین ایرادش تقلب تو بنچمارکها و دروغ و دزدی در تجارت و ساخت گوشیاشه.اینم حتما چند وقته دیگه میره پیش اس4 و نوت 3 که تازه از بنچمارکها اخراج شده.متاسفانه این کارهای کثیف صورت سامسونگ رو زشت کرده وگرنه اونم یه کمپانی و برند بزرگه.ای کاش ذره ای صداقت و شرافت تو کارش بود.امیدوارم دست از این کاراش برداره.آمین یادت نره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۳
ای خدااااااا آقای محترمی که میگی نوت3 داشتی الان زد1 خریدی آخه سونی چی داره؟ سونب باید بره ماشین لباسشویی بزنه چه به گوشی آخه.سونی در حدی نیس که خودشو با اپل و آیفون مقایسه کنه... آقایونی که میخوان گوشی بخرن یا اپل یا سامسونگ. من نوت3 دارم 10 روز هست خریدم اپل تا حالا نداشتم ولی پسر داییم ایفون 5 داره خوبه ولی من عاشق اندروید هستم اخرشه... یه اهنگ تصویری باز میکنی میزاری بالای گوشی مثل کامپیوتر بعد ویچت باز میکنی میزاری کنار خودتم میری تو نیمباز حالا سونی این کارا میکنه؟ htc چی؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۳
آخه اون موقعه که پلاستیک ساز ( سامسونگ ) وجود خارجی نداشت!! هرچی کالای کولس و گرون قیمت تو خونه های قدیم تا به امروز و درآینده هست سونیه!!! راستی این پلاستیک جدید S5 بخدا همون آیفون 5 اپله!!( اگه اون ویدوی طرف مفهومی رو دیده باشین) من موندم این پلاستیک ساز آخه تا چقدر باید به این اپل پول بده تا آدم شه کپی نکنه دیگه......!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۲
آخه گوگولی تو چی میدونی از دنیای دوربین ها سونی در حال معرفی دوربین فول فریم 54 مگا پیکسلیه اون اومده به دوربین سامی پلاستیک مینازه بزار سامی بربری های جدیدشو معرفی کنه ببینم ایندفه چیکار میکنه صد دیگه که معرفی کنه بازم همون آشه همون کاسه سامسونگ واقعا برات متاسفم که بعد چند سال تولید تازه تو اون کله پوکت با اون طراحیت میخای گوشی فلزی بزنی اونم اگه بزنی