خانهاخبار
سونی گوشی مجهز به ویندوزفون معرفی خواهد کرد

سونی گوشی مجهز به ویندوزفون معرفی خواهد کرد

این گوشی در اواسط سال 2014 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۲/۱۰/۱۱

سونی در سال‌های اخیر با اندروید توانسته بازار بزرگی را به دست بیاورد و فروش خوبی را تجربه کند، اما به نظر می‌آید که سونی از این پیشرفت رضایت ندارد و می‌خواهد بازار خود را گسترش دهد.

 

به گزارش The Information در خبری اعلام کرده که سونی می‌خواهد یک سیستم عامل جدید را امتحان کرده و از آن برای گوشی‌های خود استفاده کند. بر اساس این گزارش این غول تکنولوژی می‌خواهد گوشی‌های مجهز به سیستم عامل ویندوزفون را در سال 2014 معرفی کند.

 

image

 

این محصولات ویندوزفونی سونی در نیمه‌های سال 2014 به همراه لاین لپ تاب‌های وایو معرفی خواهند شد. در حال حاضر با اینکه مایکروسافت بخش دیوایس و سرویس نوکیا را خریداری کرده اما هنوز به دنبال یک همکار سخت افزاری خوب برای سیستم عامل ویندوزفون است که سونی می‌تواند یک همکار خوب و مطمئن برای این کمپانی باشد.

 

سونی تا کنون گوشی مجهز به سیستم عامل ویندوزفون را ارائه نکرده است و تمام تمرکز خود را بر روی اندروید که در حال حاضر پر استفاده ترین سیستم عامل دنیا است گذاشته، به نظر شما با معرفی یک گوشی مجهز به سیستم عامل ویندوزفون سونی می‌تواند علاوه بر کمک به مایکروسافت، به خودش نیز کمک کرده و سودی زیاد را از این راه بدست بیاورد یا خیر؟

 

منبع: theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲
ملت حرفاب خنده دار میزنن ! با حال ! 8 سال پسش که آندرویدی نبود و ویندوز با پاکت پی سی هاش کولاک میکرد شما کجا بودی؟اصلا اپل میدونستی وجود داره ؟ جالب برای من اینه که سونی که تو گیم مخالف و حریف مایکروسافت هست اینجا میخواد باهش همکاری کنه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲
چی؟سامسونگ قبول نکرده که با مایکروسافت کار کنه ؟حتما ATIV S neo هویجه؟!خوشتیپ ! مایکروسافت اراده کنه سامسونگ و دوستان رو با هم میخره مفت ول میکنه !ببین واقعا مایکروسافت چقدر خاک تو سر شده که یه (!) میاد بهش میگه بدبخت !

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۸
از وقتی اچ تی سی و سونی و نوکیا دست به ساخت گوشی هوشمند زدن اصلاً از سامسونگ استفاده نمیکنم و قبولش ندارم واقعاً htc nokia sony بهترین ارائه دهنده گوشی هوشمند هستن از همه نظر حتی نکته قابل توجه این 3کمپانی قیمت مقرون به صرفه نسبت به apple و samsung است.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۴
من طرفدارای سامسونگ به چی دلشون خوشه که بزرگترینهارو مسخره میکنند

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۴
سونی چقدر بد بخته ماکروسافت پیشنهادچند میلیونی به سامسونگ داد برای گذاشتن وینفون رو گوشیهاش ولی سامسونگ هنوز قبول نکرده ولی سونی داره رایگان زیر بار میره هو قبول میکنه. اینجاست که فرق یه ابر کمپانی با یه کمپانیه ساده تو صنعت موبایل معلوم میشه.