خانهاخبار
عکسی خبری از دستبند ال جی به بیرون درز کرد

عکسی خبری از دستبند ال جی به بیرون درز کرد

۱۳۹۲/۱۰/۱۱

چند روز پیش در مورد دو محصول جدید پوشیدنی از ال جی صحبت کردیم، یکی از این محصولات ساعت هوشمندی به نام G Arch و دیگری دستبندی به نام G Health بود. گفتیم که که به احتمال زیاد این دو محصول در نمایشگاه CES 2014 معرفی خواهند شد.

 

به گزارش اکنون از منبع خبری مشهور و معروف evleaks عکسی از دستبند ال جی منتشر شده است که تلاش ال جی برای ساخت یک دستبند سلامتی که وضعیت جسمی کاربر را مانیتور می‌کند را نشان می‌دهد.

 

image

 

این منبع خبری به علاوه این دستبند را به نامی نا آشنا برای ما نامیده و اعلام کرده که اسم این دستبند Lifeband Touch است. علاوه بر نام جدید می‌توان از این اسم متوجه شد که این دستبند ویژگی‌های لمسی دارد و می‌تواند به صورت مستقیم با دستبندهایی مانند FuelBand+ و دستبند سامسونگ که گفته می‌شود به زودی معرفی شود رقابت کند.

 

توجه داشته باشید که ال جی هنوز به صورت رسمی بیان نکرده که قصد تولید این محصول را دارد، برای اینکه اطمینان پیدا کنیم این محصول معرفی خواهد شد یا نه کافی است تا شروع نمایشگاه CES که در روز 7 تا 10 ژوئن (17 دی تا 20 دی ماه) برگزار می‌شود منتظر باشیم.

 

منبع: androidauthority

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۴
بیشتر گوشی های الجی بسیار زیبا و شکیلن رابط کاربری خوبی هم داره مث اینکه الجی نمی خاد از سامسونگ عقب بمونه

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۲
اینکاره باید باشی تا بدونی گوشی های جدیدLG چیه. دوست عزیز دو ماه شرکت سامسونگ تو ایران تعطیله .2014 سال LG. اینکاره ها

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۱
باید دسبند جالبی باشه ( قشنگه )

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۱
الجی یکم خجالت بکش از این کارهای مزخرفت. یکم از سلطان سامسونگ یاد بگیر که چقدر پیشرفت کرده و همه رو عاشق خودش کرده.خاک تو سرت الجی. دنیا فقط سامسونگ++++

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۱
فكر كن همه منتظر سال ٢٠١٤ هستيم، . . . . . . . . . . . . . . . بعد يهو سال ٢٠١٣S بياد!!