خانهاخبار
طرحی مفهومی از گلکسی اس 5

طرحی مفهومی از گلکسی اس 5

۱۳۹۲/۱۰/۸

با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل پنجم خانواده گوشی‌‌های گلکسی اس شایعات و خبرها در مورد این گوشی بسیار زیادتر می‌شود، حتی طرح‌هایی مفهومی از این گوشی منتشر خواهد شد که بسیاری از آن‌ها به حقیقت نخواهند پیوست اما به هر حال شاید همین طرح‌های مفهومی بتواند در طراحی‌های بعدی کمپانی‌های موبایلی تاثیر بگذارند.

 

به گزارش طرحی مفهومی توسط یک طراح به نام Hasan Kaymak منتشر شده است که مربوط به گلکسی اس 5 است، این طراح پیش از این بیشتر به انتشار طرح‌های مفهومی گوشی‌های اچ اتی سی می‌پرداخت.

 

این طرح مفهومی را که می‌بینید شما را به یاد گوشی HTC One می‌اندازد، صفحه نمایش تا لبه‌های گوشی کشیده شده و در جلو و بالا و پایین 2 اسپیکر قرار دارند. بدنه از جنس فلز و گوشه‌ها نیز منحنی هستند.

 

بر روی گوشی نیز سیستم عامل اندروید 4.4 و رابط کاربری نیز تاچ ویز 5 است. در این طرح مفهومی به علاوه پشتیبانی کامل از صوت نیز در نظر گرفته شده است.

 

به طور حتم گلکسی اس 5 به صورت کامل شبیه به این طرح مفهومی نخواهد بود شاید از بعضی جهات مانند جنس بدنه شباهت‌هایی دیده شود اما تا معرفی رسمی نمی‌توان نظری در مورد شکل ظاهری گوشی گلکسی اس 5 داد، شما دوست دارید که گلکسی اس 5 به این شکل و شمایل باشد؟

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image
image

 

image

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (152 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۰
khkhkh in galaxy one :)))))

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۵
یه جورایی میکس ایفون 5s و htc one

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۱
yani vaghean halamo samsung bad mikone hamash taghlid oomad bad hezar sal ghiyafaro avaz kone raftesh shabi htc onesh kard faghat htc...........

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۱
فكر كن همه منتظر سال ٢٠١٤ هستيم، . . . . . . . . . . . . . . . بعد يهو سال ٢٠١٣S بياد!!

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۰
نگا کن اپل چه کپییی از سامسونگ زده...!!! خجالتم نمیکشن!!!