خانهاخبار
تیزر تبلیغاتی Oppo نشان می‌دهد که این گوشی صفحه بسیار با کیفیتی خواهد داشت

تیزر تبلیغاتی Oppo نشان می‌دهد که این گوشی صفحه بسیار با کیفیتی خواهد داشت

۱۳۹۲/۱۰/۷

Oppo یک تیزر تبلیغاتی از گوشی جدید خود را منتشر کرد، با انتشار این تبلیغ به صورت رسمی مشخص شد که صفحه نمایش این گوشی جدید 5.56 اینچی است و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد.

 

به گزارش در یکی از صحفات اجتماعی اوپو این تیزر منتشر شده است و نشان می‌دهد که Oppo Find 7 نام پرچمدار بعدی کمپانی اوپو خواهد بود که صفحه نمایشی 5.5 اینچی با کیفیت 2560×1440 پیکسل داشته و تراکم پیکسلی آن نیز 538 پیکسل در اینچ است. ما خیلی دوست داریم که تفاوت این صفحه نمایش را با صفحه نمایش‌های با کیفیت فول اچ دی ببینیم.

 

image

 

اما اگر تصور می‌کنید که این گوشی صفحه نمایشی بسیار خوب دارد بهتر است دیگر مشخصات آن را نیز مرور کنیم. اگر شایعات درست باشند پرچمدار بعدی اوپو یعنی اوپو فایند 7پردازنده‌ای 4 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام  یا سرعت 2.5 گیگاهرتز با نام Snapdragon 805 را خواهد داشت. هسته‌های از نوع Krait 450  و پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 420 است. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به رم 3 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد.

 

در حال حاضر تنها چیزی که ما به طور حتم به آن اطمینان داریم صفحه نمایش گوشی است و دیگر ویژگی‌ها هنوز به صورت ابهام باقی مانده‌اند، با ما همراه باشید تا با معرفی این محصول شما را در جریان جزئیات آن قرار دهیم.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲
والا نمی دونم چی بگم ... درد من از سود جویی این شرکت های کلاه بردارو مردم ساده لوح مصرف طلب و سطحی بین هست ... میان 8 هسته ای میزنن که برنامه ای به این سخت افزار احتیاج نداره ... جالبه که همینطور هم الکی بالا میره ! فقط دلمون خوشه که مال ما 8 هستست و ... می بینید فقط میخواهیم برترین و بالاترین باشیم و حال کسی رو بگیریم !این شرکت ها از همین حماقت ها استفاده میکنن و بزرگ میشن ... 8 هسته ی بی دلیل و 2k رزول الکی ... می خوام ببینم این شرکت مردمو چی حساب کرده که تو 5.56 اینچ رزول 2k میذاره ؟باهش میکروسکوپ هم میده ؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۹
اخه برند چینی چهبدرد می خره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۹
اپوو شرکتی که بهترین بلو ری ها رو میسازه قیمت تو رنج ۱۵۰۰ یورو . کیفیت ساختش عالیه گوشی قبلیش فایند ۵ که اونم یکی ازبهتریناست و اولین گوشی با پیکسل ۴۴۱ بود . خلاصه بگم تو اروپا خواهان زیاد داره و معتبره .

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۸
او پو هر چه قدرم خودشو بکشه به پای اپل و سامسونگ نمیرسه. S4- note III- Iphone 6- s5

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۸
این برند تو ایران اومده؟ من که تاحالا ندیدم این برندو