خانهاخبار
هوآوی، اچ تی سی و ال جی در سراشیبی سقوط

هوآوی، اچ تی سی و ال جی در سراشیبی سقوط

۱۳۹۲/۱۰/۷

زمان امروز در دنیای موبایل متعلق به سامسونگ و اپل است، فروش این دو کمپانی از دیگران بسیار بیشتر است و تقریبا تمام رقیبان را از گوی رقابت خارج کرده‌اند. ال جی پیش بینی کرده بود که بتواند 10 میلیون گوشی جی 2 را به فروش برساند اما بر اساس خبری که از یک منبع غیر رسمی از داخل این شرکت رسیده است که ال جی تنها 2 میلیون از این گوشی را توانسته بفروشد، البته این فروش کم را می‌تواند به علت ارائه زودهنگام نکسوس 5 دانست که فروش خوب نکسوس 5 می‌تواند فروش کم جی 2 را جبران کند و ال جی زیاد تحت تاثیر قرار نگیرد.

 

به گزارش اما چیزی که اهمیت دارد و بر اساس آمار دیده می‌شود این است که وضعیت برای سه کمپانی ال جی، اچ تی سی و هوآوی به هیچ وجه خوب نیست. به خصوص دو شرکت هوآوی اچ تی سی به شدت تحت تاثیر فروش کم پرچمداران خود قرار گرفته‌اند.

 

DigiTimes اعلام کرده که فروش پایین پرچمدار اچ تی سی یعنی HTC One و همچنین فروش 3 میلیونی Ascend P6 کمپانی هوآوی (که قرار بوده 10 میلیون عدد به فروش برود) به شدت سهم این کمپانی‌ها را از بازار گوشی‌های موبایل تحت تاثیر قرار داده است. البته هنوز زود است که در مورد ضرر و زیان این کمپانی‌ها صحبت کنیم زیرا باید منتظر باشیم که کمپانی‌ها به صورت رسمی گزارش مالی خود را منتشر کنند، اما چیزی که نیاز به انتظار ندارد این است  که در حال حاضر تنها سامسونگ و اپل هستند که به خوبی از این بازار پر رونق سود می‌برند.

 

image

 

منبع: DigiTimes

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (56 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۸
به نظر من این شرکت هواووی گوشیهای خوبی داره فقط هنوز ناشناخته است در ضمن باید قیمت گوشیهایش را کم کنه که طرفدار پیدا کنه تا کاربران ببینن با قیمت کم چه کارایی داردهم ناشنخته است هم قیمت بالا پس کسی سراغش نمیره باید قیمتها را پایین بیاره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۹
اگه یه روز باهواوی کارکنید سامسونگویادتون میره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۹
تقصیر این کمپانی های مسخرشونه... قیمت ها گرون، بعضی مواقع کپی و ...خلاصه گند زدن. مثلا اگه نمایندگی درست وحسابی میذاشتن اینطور نمیشد حالا من خودم طرفدار الجی و سونی ام

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۹
هیچ وقت htc سقوط نمیکنه چون طرفدارای خودشو داره.هرکی عاشق htc + بزنه....

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۹
سامسونگ دوست داریم سامسونگ دوست داریم