خانهاخبار
ورود ال جی به دنیای ساعت‌های هوشمند؛نام ساعت ال جی چیست؟

ورود ال جی به دنیای ساعت‌های هوشمند؛نام ساعت ال جی چیست؟

۱۳۹۲/۱۰/۵

بعد از معرفی ساعت هوشمند Galaxy Gear توسط سامسونگ اکنون تب و تاب معرفی ساعت هوشمند در تمام کمپانی‌ها شدت کرفته است، البته نباید فراموش کنیم که اولین ساعت هوشمند را سونی معرفی کرده بود اما ساعت هوشمند به معنای امروزی توسط سامسونگ معرفی شد.

 

به گزارش اکنون اخباری موثق از یک خبرگزاری کره‌ای رسیده است که ال جی نیز ساعت هوشمندی تولید می کند که نام آن را G Arch خواهد گذاشت. همچنین این کمپانی به دنبال تولید دستندی مخصوص برای ورزشکاران و کسانی که به فکر سلامتی خود هستند با نام G Health است.

 

گفته می‌شود که این محصول پوشیدنی جدید ال جی در نمایشگاه MWC2014 معرفی خواهد شد و با این محصول ال جی نیز پا به دنیای محصولات دیجیتالی پوشیدنی خواهد شد. اکنون باید ببینیم که ال جی چه محصولی را در نمایشگاه 2014 معرفی خواهد کرد؟ آیا این محصول همانند گوشی جی 2 یک ویژگی خاص خواهد داشت و یا شبیه به G Flex که خط و خش‌های خود را ترمیم می‌کند می تواند یک تکنولوژی جدید را وارد دنیای ساعت‌های هوشمند کند یا خیر؟ نظر شما در مورد محصولات پوشیدنی چیست؟ آیا آن‌ها مفید می دانید؟

 

image

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۷
چهی همتون سر سامسونگ و اپل دعوا می کنین تاحالا کدوم سرویسی مخصوص ایران داشتن؟ تاحالا کدوم با ایران قرار داد مخابراتی بستن؟ تاحالا کدوم تو ایران گوشیاشون رونمایی شده؟ تاحالا کدوم بصورت رسمی گوشیاشونو واسه ایران فرستادن؟ اصلاً تاحالا دیدین یکیشون جواب گوی گارانتیشون تو ایران باشن؟ اااااااااااممممممممممممااااااااااااا!!!!!!!...... اما الجی همه اینارو براتو فراهم کرده. حالا بازم سرتونو مثل (ببخشینا) کبک بکنین تو برف

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۶
الجی میخوامت خیلی ماهی ساعتو بزن کل همرو بخوابون

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۶
من برام خیلی مهم نیست که کدوم کمپانی چه چیزی بزنه اگه اون محصول چیزی باشه که ارزش خریدن داشته باشه و از بقیه محصولات امکانات بیشتری داشته باشه و به کارم بیاد اون محصول رو میخرم ....

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۶
100% نه

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۶
با سلام،فك كنم ليگ تبلت ها رو ول كردين به امان خدا؟ اونجا كه پيام ميديم نميگذاريد، محض اطلاع امروز ٦ ام