خانهاخبار
پرچمدار بعدی ال جی؛LG G3 با چه مشخصاتی ارائه خواهد شد؟

پرچمدار بعدی ال جی؛LG G3 با چه مشخصاتی ارائه خواهد شد؟

۱۳۹۲/۱۰/۵

چند ماه قبل ال جی به صورت رسمی صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع IPS با کیفیت 1440×2560 یا همان QHD را معرفی کرد، در آن زمان ال جی هیچ اظهار نظری در مورد اینکه چه زمانی از این صفحه نمایش در گوشی‌های موبایل استفاده می‌کند را بیان نکرد.

 

image

 

به گزارش دیروز خبرگزاری ZDNet کره گزارشی را از یک منبع آگاه ناشناس در مورد گوشی و پرچمدار آینده ال جی منتشر کرده است. این گزارش ادعا می‌کند که گوشی بعدی ال جی، G3 نام دارد و جانشین گوشی موفق G2 به حساب می آید. بر طبق گزارش، G3 در نیمه دوم 2014 ارائه خواهد شد و از صفحه نمایش QHD که در ابتدای خبر از آن صحبت کردیم استفاده می‌شود، اندازه این صفحه نمایش هنوز مشخص نیست، اما دوربین این گوشی 16 مگاپیکسلی و پردازنده آن نیز 8 هسته‌ای خواهد بود که توسط خود ال جی تولید می‌شود.

 

image

عکس ال جی جی 2

 

مدتی قبل ال جی تفاهم نامه‌ای را با شرکت ARM برای استفاده از لایسنس پردازنده‌های سری Cortex-A50 امضا کرد، بنابراین انتظار می‌رود که پردازنده ال جی به این تفاهم نامه مربوط خواهد شد.

 

در حالی که سامسونگ خود را برای تولید نسل بعدی گوشی‌هایش با نام گلکسی اس 5 با صفحه نمایش 5.25 اینچی آماده می‌کند شاید ال جی نیز برای عقب نماندن از رقیب سرسخت خودش یعنی سامسونگ تصمیم بر این موضوع بگیرد که در نیمه اول 2014، G3 را معرفی کند، به هر حال باید منتظر نبرد این غول‌های موبایلی باشیم و ببینیم که کدامیک گوشی بهتری را ارائه و رضایت بیشتری را توسط مشتریان کسب خواهند کرد.

 

منبع:  phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۳
جدا کی بیشتر از g3 می خواد ! یدونه زده عین s5 ولی بهتر هیچ موقع هنگ نمی کنه زیباس کلاس هم بالا هر کی ببینه 4 ثانیه بهش زل میزنه

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۰
قبل از سامسونگ g flex الجی کف همهرو بریده بود و گوشی خمیده زد داداش سامسونگی

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۸
بابا این شرکتام دیگه دارن شورشو درمیارن ها... به جای اینکه همش تعداد هسته ها رو زیاد کنن و صفحه نمایشو بزرگ کنن بهتره یه نوآوری کنن مثلا سونی پارسال گوشی ضد آب زد همه کف کدرن ... یا الان سامسونگ گوشی خمیده زده ... یا ال جی جی فلکس ک خاصیت خود ترمیمی داره ... به نظر من اینجور خلاقیت ها خیلی بهتره تا اینکه فقط تعداد هسته هارو زیاد کنن و فرکانسو دوربین رو ببرن بالا ... الکی گوشی گرون درمیاد فقطططططط

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۸
زنده باد سامسونگ و اپل

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۸
زنده باد سامسونگ و اپل