خانهاخبار
نسخه نهایی اپلیکیشن IranApps منتشر شد

نسخه نهایی اپلیکیشن IranApps منتشر شد

۱۳۹۲/۱۰/۳
پس از حدود شش ماه فعالیت آزمایشی بازار خرید و دانلود اپلیکیشن IranApps، این برنامه در شب یلدا به صورت رسمی رونمایی شد و حالا همه دارندگان گوشی‏های اندرویدی و همچنین توسعه دهندگان ایرانی می‏توانند از این بازار استفاده کنند.
 
آنچه در نگاه اول، خوشحال‏کننده است، گرافیک و رابط کاربری سبک و کارآمدی است که کمتر در میان نمونه‏های مشابه دیده شده است. البته هنوز این بازار در ابتدای راه است و نمی‏توان درباره موفقیت آن با قطعیت صحبت کرد اما تا اینجای کار، ایران اپس یکی از نمونه‏های قابل توجه ایرانی اپلیکیشن‏ها و بازارهای موبایلی است.
 
این اپلیکیشن را می‏توانید از سایت iranapps.com دریافت کنید.
 
 
نظر شما درباره این اپلیکیشن چیست؟ شما از چه طریق، اپلیکیشن‏های اندرویدی خود را دریافت و به روز رسانی می‎‏کنید؟​
 
 
image
 
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

ÆŘMÎŇ

۱۳۹۴/۷/۱۲
Doroste

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۱
دانلودش کردم وقتی خواستم نصبش کنم ارور داد مشکلی در تجزیه بسته وجود دارد مگه رو اندروید 4.3 ساپورت نمیشه من گوشیم s4 نشد کمک کنید ممنون.امین

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۷
مـــن که از play store گــوگـــل دانلود میکنم و تا وقتی که بسته نشه به هیچ وجه از مارکت های ایرانی دانلود نـــــمـــــــیــــکـــــنــــــم.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۶
دست مریزاد واقعا که حرف نداشت خیلی از برنامه هام رو آپدیت کردم ولی چون google play من نسخه 4 بود واندرویدم نسخه ی 4.1 یکی دوتا از برنامه هام کار نکرد سرعتشم که عالی بود 10 برابربهتر از بازار بود راستی من نه Google Play ام آپدیت میشه نه این که میتونم ازش بازی بگیرم میگین چه کار کنم؟ راستی Samsung Apps هم هنوز اسمی از ایران توش نیست . با تشکر

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۵
کسی که نوشتی "گرافیک و رابط کاربری سبک و کارآمدی است که کمتر در میان نمونه‏های مشابه دیده شده است" شما گوگل پلی رو ندیدی! ورداشتن apk گوگل پلی رو decompile کردن حتی دست هم به فایل های xml نزدن کپی کردن . یه خورده انصاف داشته باشید . اگه تو این مملکت کپی رایت داشتیم الان "یکی از نمونه‏های قابل توجه ایرانی اپلیکیشن‏ها و بازارهای موبایلی" باید جریمه سنگینی بابت این کارش می داد. چرا ما ذره ای ایده و ابتکار از خودمون نداریم ؟ برنا مه نویسی که بلدی ctrl+a , ctrl+c,ctrl+v کنی عزیز حداقل اون قسمت هایی که دیگه نیاز نیست رو پاک کن حداقل برنامت سبک تر بشه!!!