خانهاخبار
سامسونگ تولید انبوه صفحه نمایش 5.25 اینچی گلکسی اس 5 را آغاز کرده است

سامسونگ تولید انبوه صفحه نمایش 5.25 اینچی گلکسی اس 5 را آغاز کرده است

۱۳۹۲/۱۰/۳

با نزدیک شدن به نمایشگاه‌های CES  و MWC تب و تاب معرفی گوشی‌های جدید همه جا را پر کرده است، یکی از گوشی‌هایی که طرفداران زیادی دارد و همه به دنبال یافتن مشخصات آن هستند گلکسی اس 5 است.

 

به گزارش بر طبق خبری که از DDaily منتشر شده، سامسونگ تولید انبوه صفحه نمایش 5.25 اینچی را برای گلکسی اس 5 آغاز کرده است. این خبر موید خبر قبلی است که گفته بود سامسونگ در اواخر ماه دسامبر شروع به تولید انبوه صفحه نمایش‌های این گوشی خواهد کرد.

 

این صفحه نمایش جدید چیدمان پیکسلی الماسی مانند گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 را خواهد داشت، پیکسل‌های سبز در میان پیکسل‌های قرمز و آبی جای خواهند گرفت و هر دو پیکسل قرمز و آبی به صورت الماس شکل چیده خواهند شد تا تراکم پیکسلی و شفافیت افزایش پیدا کند.

 

image

 

کیفیت این صفحه نمایش 2560×1440 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 560 پیکسل در اینچ است. انتظار می‌رود که این صفحه نمایش کیفیت 2K یا همان QHD، پردازنده اسنپدراگون 800 و یا 805 و در بعضی از مارکت‌ها پردازنده 64 بیتی Exynos، رم 3 گیگابایتی، دوربین 16 مگاپیکسلی، اندروید 4.4 را داشته باشد.

 

در مورد جنس بدنه نیز به نظر می‌آید که سامسونگ چند مدل از این گوشی را تولید کند و در یکی از مدل‌ها جنس بدنه را از فلز بسازد، اما جنس بدنه مدل اصلی گوشی همان پلاستیک خواهد بود.

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۳
سلام..میخواستم به اونایی که سامسنوگ رو سعی میکنن کوچیک جلوه بدن عرض کنم هر وقت برندتون تونست صفحه نمایش به سبک سامسونگ بزنه بعد بیان از سامسونگ بد بگین .ارررررررررره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۷
دوست عزیزی که میگی کدوم مارک رم3 داره یه خورده صبر کن تا ببینی کدوماش داره

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۷
دوباره یه اشغال دیگه تولید شد

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۷
این همه میاید از سامسونگ بد میگید کدام مارک موبایل هنوز رم سه گیگ روشه پس دیگه در دهنتون ببندیدو این همه از سامسنگ بد نگید. برید مارک سونی که هنوز نتونسته یه صفحه نمایش بر گوشیاش بزنه برید اونجا از اون مارکا بد بگید.خدافظ

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۶
ای بابا این که بازم صفهش بزرگتر شد.پس اگه این سری اسه پس نوت این وسط چیه دیگه؟من خودم طرفدار سامسونگم ولی سامسونگ باید یه فرقی بین سری نوت واس بذاره.