خانهاخبار
جیلبریک پایدار برای iOS7 بر روی دستگاه‌های آیفون، آی‌پد و آی‌پاد از راه رسید

جیلبریک پایدار برای iOS7 بر روی دستگاه‌های آیفون، آی‌پد و آی‌پاد از راه رسید

۱۳۹۲/۱۰/۱

اکنون در حدود 3 ماه از عرضه iOS7 می‌گذرد، اپل این نسخه را در ماه سپتامبر در کنار معرفی آیفون جدید خودش ارائه کرد و در آن زمان این بدان معنی بود که دیگر خبری از جیلبریک برای کسانی که نسخه 7 را بر روی دستگاه خود نصب می‌کنند نیست. مدت زیادی برای کسانی که به دنبال جیلبریک دستگاه خود بودند می‌گذرد، جیلبریک قبلی 1 ماه هم دوام نیاورد و تنها چند هفته دوام داشت.

به گزارش اکنون اما یک جیلبریک پایدار توسط گروه هکر evasi0n برای iOS7 ارائه شده و آماده نصب است، این جیلبریک بر روی دستگاه‌هایی که iOS7 تا iOS7.0.4 را دارند نصب می‌شود. مراحل نصب نیز بسیار ساده است و تنها 5 دقیقه طول خواهد کشید و برای مک و پی سی در دسترس است.

 

image

 

مانند همیشه زمانی که دستگاه خود را جیلبریک می‌کنید باید بسیار مراقب باشید و ریسک این عمل بر عهده خود شما است و توجه کنید که در حال حاضر بسیاری از جیلبریک‌ها با پردازنده 64 بیتی جدید اپل یعنی A7 سازگاری ندارند.

 

برای جیلبریک دستگاه خود می‌توانید به این سایت مراجعه کنید، باز هم می‌گوییم در صورت جیلبریک مسئولیت آن به صورت کامل بر عهده خود شما است و ما پیشنهاد نمی کنیم که دستگاه خود را جیلبریک کنید.

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۷
سلام به همه دوستان. همین الان 4 خودم رو جیل بریک کردم. همه آیکون های صفحه اول گوشی (دیفالت ها) پاک شد. بعد از ری استارت باز هم آیکون مسیج نبود!!! مسیج جدید میاد ولی هیچ برنامه ایی نیست که بتونم بازش کنم

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۶
با عرض سلام گوشی 4s بنده قبلا جیلبریک بود با ios 5.01 بعد که اپدیت کردم به ios 7 صدای گوشی موقع مکالمه بسیار کم شده که مجبور میشم گوشی و به گوشم بجسبونم قبلا اینطور نبود و مشکل نمیدونم کجاست و فقط به همین دلیل میخوام گوشیمو جیلبریک کنم و اصلا هد دلم نمیخواد این کارو بکنم اگه کسی راهی بلده لطفا راهنمایی کنه . تو سایتا خوندم که یه کار میشه انجام داد برای افزایش صدای ایفون ولی حتما باید جیلبیریک باشه.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۶
من الان ایفون 5s دارم و نمی دونم جیلبریک شده یا نه ... الان از کجا بفهمم؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۵
می خواستم بودنم واقعا کار می کنه این جیلبریک یا نه؟ چون شنیدم که این هنوز کامل نیست

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۴
man htc one bigiri behtare salam man khodam s3 daram vali be nazare