خانهاخبار
درب‌های سامسونگ اپس بر روی کاربران ایرانی باز شده است؟

درب‌های سامسونگ اپس بر روی کاربران ایرانی باز شده است؟

۱۳۹۲/۹/۲۸

می‌دانید که سامسونگ به علت تحریم‌ها مجبور شد تا بازار خودش به نام سامسونگ اپس را بر روی کاربران ایرانی ببندد، این اقدام در راستای حذف خدمات نرم افزاری سامسونگ برای کاربران ایرانی صورت گرفت که در آن زمان سر و صدای زیادی کرد و خشم بسیاری از کاربران سامسونگ را به همراه داشت اما در نهایت این اتفاق رخ داد و سامسونگ اپس بر روی کاربران موبایلی ایران بسته شد.

 

اما امروز اتفاقی جالب برای ما رخ داد، ما امروز به صورت کاملا اتفاقی قسمت آپدیت گوشی گلکسی نوت 3 را چک کرده و مشاهده کردیم این گوشی یک بروزرسانی 116 مگابایتی را دریافت کرده است. بعد از بروزکردن نرم افزار نسخه اندروید همان 4.3 بود اما اولین چیزی که به خوبی خود را نشان می‌داد آیکون برنامه سامسونگ اپس بود، این آیکون در نسخه بروزرشده کاملا متفاوت شده است. به همین خاطر بر روی آن ضربه زده و برنامه سامسونگ اپس را باز کردیم، در کمال تعجب دیدیم که این برنامه به خوبی کار می‌کند و به راحتی می‌توانیم علاوه بر بروز کردن نرم افزارهای خود از داخل برنامه به نصب نرم افزارهای جدید بپردازیم.

 

image

 

گوشی گلکسی اس 4 نیز با دریافت نسخه 4.3 اندروید این امکان را دریافت خواهد کرد و کاربران آن می‌توانند از سامسونگ اپس برنامه‌های خود را دریافت کنند.

 

مسئولان سامسونگ در ایران هیچ خبری را در این مورد نگفته‌اند و این باز شدن برنامه سامسونگ اپس برای دو گوشی ذکر شده در سکوت کامل اتفاق افتاده است، حال باید منتظر باشیم و ببینیم که این باز شدن درب‌های بازار سامسونگ برای کاربران ایرانی موقتی است، یا اینکه به طور کامل تحریم‌ها از این بازار برداشته شده‌اند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (165 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۷
سلام. گوشیه منمs3هست. سامسونگ ابسش بتواتوماتیک فعال شد

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲۳
گوشی من گلکسی اس 4 هست دست برادرم بوده و unistall کردتش من چیکار باید بکنم؟

مهمان

۱۳۹۳/۲/۲
من گوشی ویو 2 دارم واسه من Samsung apps باز نمیشه چیکار کنم

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۱
گوشی من s4 ابدیتش کردم .سامسونگ ابس هم به خوبی باز میشه وکلی برنامه دانلود کردم

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۴
من گوشیم نوت 2 هست پس ازانجام یکسری مراحل درحالت پرواز سامسونگ اپس بازشدوکارکردم اما از وقتی به اندروید 4.3 اپدیت کردم دیگه نمیشه و میگه مکان شما شناسایی نمیشه