خانهاخبار
اپل قانونی سختگیرانه را برای توسعه دهندگان وضع کرده است

اپل قانونی سختگیرانه را برای توسعه دهندگان وضع کرده است

۱۳۹۲/۹/۲۷

با معرفی iOS7 توسط اپل بسیاری از برنامه‌ها دیگر با این سیستم عامل همخوانی ندارند و به علت این همخوانی نداشتن مشکلات زیادی برای کاربران به وجود آمده است.

 

به گزارش اپل برای اینکه سیستم عامل مشهورش بد نام نشود اکنون دست به کار شده و اعلام کرده که از ماه فوریه حدود دو ماه دیگر هر برنامه‌ای که در اپ استور ثبت می‌شود باید با iOS7 سازگار باشد این قانون هم برای برنامه های جدید است و هم برای برنامه‌هایی که بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

 

در سایت توسعه دهندگان اپل یک یادداشت به این مضمون آمده است که: "از ابتدای ماه فوریه برنامه‌های جدید و برنامه‌هایی که می‌خواهند بروزشوند باید با آخرین نسخه Xcode 5 ساخته شده و با iOS7 همخوانی و سازگاری داشته باشند.

 

image

 

سرعت خوبی که این نسخه از سیستم عامل  iOS  در بروز شدن داشته باعث شده تا اپل به این فکر کند که با بهبود پیدا نکردن برنامه‌ها و ناسازگاری آن‌ها با سیستم عامل جدیدش چه ضرری را متحمل خواهد شد به همین خاطر تصمیم گرفته تا این قوانین سخت را اجرا کند.

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱
آقایون و خانومای عزیز ! از شما خواهش میکنم به جای طرفداری و تعصب بی جا ؛ حالا که یه محیطی مثل اینجا (سایت جی اس ام) فراهم هست؛ بیاین تجربیات خودمون رو از کارکردن با گوشیهامون با بقیه به اشتراک بگذاریم تا هم خودمون بقیه گوشیهارو به خوبی بشناسیم هم به بقیه در انتخاب گوشی کمک کنیم... 1پیشنهاد دارم! هر کس راجع به گوشی خودش 1خوبی و 1بدی کامنت بذاره...فقط یکـــی! اینجوری به کسی و به سلیقه کسی هم توهین نمیشه.....ممنووووووون...

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱
همیشه دعوا رو شما سامسونگیهای پلاستیک صفت شروع میکنین شماهایی که کمپانیتون انقدر ارزش برا مشتری قایله که از پلاستیک که تا ۱ میلیون سال تجزیه نمیشه استفاده میکنه برنامه ایر جسچر و اسمارت اسکرول رو گوشیاش میریزه میگه گوشیهای ما ۱۰ سنسور داره انقدر عقده داره که دو تا ۴ هسته ای میذاره میگه ما هشت هسته ای ساختیم . تو ۱۳ تا از گوشیهاش نقض پتنت هم که دیده شده تازه افرادی رو هم استخدام میکنه که ترول بازی هم در بیارن و بر علیه گوشی های دیگه کامنت بنویسن . اندروید هم که بیش از دو میلیون بد افزار در وب ریخته براش تازه گوگل با اندروید اطلاعات مردمم میدزده ! آی او اس به هیچ وجه شبیه اندروید نیس حتی انیمیشنشون با هم فرق داره چه برسه به اینکه شباهت داشته باشن خودتون امتحان کنین و نوتیفیکیشن سنتر اندروید و آی او اسو پایین بیارین تا بفهمین من چی میگم . مردم سر عقل باین آخه اپل بازا که عقده کلاس و پول و از این کوفتا ندارن که ! اونا فقط اپلو میخوان دس از سرشون بردارین و بچسبین به اندرویدتون و هی به گوگل و سامسونگ بی شرف مجرم اطلاعات بفرستین !

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱
من 5 rus رو بیشتر از هر چیزی دوست دارم

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱
سلام من خودم سامسونگ دارم ولی بجز حرکات نمایشی که به دوستامون نشون بدیم چه کاربردی دارن؟ واقعا" ندارن ولی اپل سی پی یو خوب دوربین خوب ساخت بی نظیر اندازه استاندارد برنامه های کاربردی دیگه چی میخواید اپل دارا خوش بحالتون اگرم دوستان میگن بلوتوث نداره بخاطر همایت از تولید کننده است که قدر زحماتشونو میدونه و احترام میذاره ولی سامسونگ مدیونم کرده خیلی حق الناس به گردنمون افتاده

مهمان

۱۳۹۲/۹/۳۰
حیف که دم دستم نیستی.همچین بی سوادی نشونت میدادم که تا اخر عمر ملکه ذهنت بشه.