خانهاخبار
اپل بهترین بازی‌های سال 2013 فروشگاه اپ استور را معرفی کرد

اپل بهترین بازی‌های سال 2013 فروشگاه اپ استور را معرفی کرد

۱۳۹۲/۹/۲۷

طبق معمول هر سال که اپل در اواخر سال میلادی بهترین‌ها اپ استور را معرفی می‌کند امسال نیز اپل بهترین‌های اپ استور در 2013 را معرفی کرد.

به گزارش برای آیفون بهترین بازی امسال Ridiculous Fishing - A Tale of Redemption و برای آی‌پد بهترین بازی بازی محبوب Badland انتخاب شده است. اپل این لیت را فروشگاه اپ استور منتشر کرده است.

 

اپل همچنین دو بازی دیگر را برای آیفون به عنوان رتبه‌های بعدی انتخاب کرده است، رتبه دوم به بازی Device6 تعلق گرفته که یک بازی بر اساس یک رمان است و رتبه بعدی به بازی Plants vs Zombies 2 تعلق دارد.

 

برای آی‌پد نیز رتبه‌های بعدی به XCOM: Enemy Unknown و  Impossible Road تعلق گرفته است. سال گذشته بازی‌های Jungle Run برای آیفون و The Room را برای آی پد به عنوان بهترین بازی‌های 2012 اعلام کرده بود.

 

می‌توانید در اپ استور از طریق برنامه آیتونز در ویندوز و یا از طریق آیفون و آی‌پد خود این برنامه و بازی‌ها را مشاهده کنید، اگر هر کدام از این بازی‌ها را انجام داده‌اید نظر خود را در مورد آن بگویید و آن را با ما و دیگران در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

 

image

 

منبع: iTunes

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

hosein

۱۳۹۴/۵/۲۵
برو دقت کن بعد حرفتو بزن هرکی سامسونگ داشت میگفت چرا اپل مموری نمیخوره چرا فلان نیست و... همون طور که میدونین نوت 5 سامسونگ مموری نمیخوره و از این به بعد هم فکر کنم همین طور بشه یا سامسونگ اس 6 حتی دورش هم مثل اپل 6 زده این فقط به اندازه یه نقطه توضیح دادم برو یه مدت اپل دست بگیر دا بدونی .

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۸
سيستم عامل ios به كل كارخونه سامسونگ مي ارزه انقد نگيد اندرويد همش هنگه

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۵
اپل به معني پرواز خيالات بشر تا بينهايته وهيچ مشابهي در دنياي ديجيتال ندارة

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱
آقایون و خانومای عزیز ! از شما خواهش میکنم به جای طرفداری و تعصب بی جا ؛ حالا که یه محیطی مثل اینجا (سایت جی اس ام) فراهم هست؛ بیاین تجربیات خودمون رو از کارکردن با گوشیهامون با بقیه به اشتراک بگذاریم تا هم خودمون بقیه گوشیهارو به خوبی بشناسیم هم به بقیه در انتخاب گوشی کمک کنیم... 1پیشنهاد دارم! هر کس راجع به گوشی خودش 1خوبی و 1بدی کامنت بذاره...فقط یکـــی! اینجوری به کسی و به سلیقه کسی هم توهین نمیشه.....ممنووووووون...

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱
واقعا از هر لحاظ فروشگاه اپل از گوگل پلی سرتره چون دو گوشی آیفون و گلکسی 3 دارم برای اولین بار بعداز اعلام باز شدن گوگل پلی برای ایران وارد فروشگاه گوگل شدم متوجه شدم تفاوت بسیار زیادی چه از لحاظ ظاهر و ... فروشگاه اپل بهتره و گوگل پلی تم و ظاهری ابتدایی با برنامه های بی کیفیت داره و از مثل دیگر موارد اپل پیروز این مورد هم هست.