خانهاخبار
پیشنهاد 1 میلیارد دلاری مایکروسافت به سامسونگ

پیشنهاد 1 میلیارد دلاری مایکروسافت به سامسونگ

۱۳۹۲/۹/۲۵

با تمام شدن قرارداد نوکیا و مایکروسافت و خریدن بخشی از بخش‌های کمپانی نوکیا توسط مایکروسافت این سوال پیش می‌آید که کمپانی‌های دیگری هستند که بعد از این گوشی ویندوزفون تولید کنند یا خیر؟

 

به گزارش در حال حاضر در حدود 90 درصد گوشی‌های مجهز به ویندوزفون خانواده لومیا هستند و همکاری نوکیا با مایکروسافت باعث شد که دیگر کمپانی‌های خود را عقب کشیده و مایکروسافت را تنها بگذارند.

 

در زمان ارائه ویندوزفون 8 کمپانی‌هایی که اولین بار در کنار نوکیا از این سیستم عامل استقبال کردند و آن را بر روی گوشی‌های خود استفاده کردند، هوآوی، سامسونگ و اچ تی سی بودند. این کمپانی‌ها تنها کمپانی‌هایی بودند که به کمک مایکروسافت رفتند.

 

اخیرا هوآوی گوشی Ascend W2 خود را که نسل دوم گوشی‌های سری W و ومجهز به ویندوزفون است را روانه بازار کرد، اما اچ تی سی و سامسونگ هنوز هیچ برنامه‌ای برای اینکه گوشی مجهز به ویندوزوفون ارائه کنند را اعلام نکردند.

 

در حالی که هنوز خبری از اچ تی سی نیست، Eldar Murtazin که اخبار مربوط به ویندوزفون و نوکیا را فاش می کند خبری را منتشر کرده در این مورد که سامسونگ هنوز همکار تجاری مایکروسافت است. در این خبر آمده که مایکروسافت مبلغی در حدود 1 میلیارد دلار را به سامسونگ پیشنهاد داده تا سامسونگ تعهد کند تا به تولید گوشی‌های ویندوزفون ادامه دهد.

 

image

 

با توجه به موفقیتی که سامسونگ با اندروید داشته و مقایسه آن با فروش کم گوشی‌های ویندوزفون، سامسونگ در حال حاضر علاقه‌ای به تولید یک گوشی ویندوزفونی سطح بالا ندارد و اکنون سامسونگ به دنبال یک حرکت از سوی مایکروسافت است تا دوباره همکاری خود با آن را از سر بگیرد، اما در حال حاضر تنها منبع این خبر از سوی Eldar Murtazin است که به نظر نمی‌آید معتبر نباشد.

 

حال باید منتظر باشیم و ببینیم که مایکروسافت به صورت رسمی این پیشنهاد را به سامسونگ اعلام خواهد کرد و آیا با این پیشنهاد سامسونگ به همکاری با مایکروسافت با این مبلغ رضایت خواهد داد یا خیر؟ نظر شما چیست آیا سامسونگ و مایکروسافت بار دیگر با یکدیگر شروع به همکاری خواهند کرد؟

 

منبع: neowin

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۸
دوستان کسایی که ویندوز فون دستشون گرفتن دیگه هیچ سیستم عاملی رو قبول ندارن.برید رشد فروش ویندوز فون رو نگاه کنید.150٪رشد.تو آمریکای مرکزی از انروید هم پیشی گرفته.تو ایتالیا ios رو کنار زده و رفته دوم.ویندوز که اندروید نیست روزی دو بار کنارش بگذارن و برن سیستم عامل ویگه.در ضمن اگر نمی دونید بعد از اپل مایکروسافت دومین کمپانی ثروتمند جهانه.کمتر از دو سال دیگه جای اندروید و ویندوز فون عوض شده.حالا ببینید کی گفتم.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۸
مثل اینکه راست میگن ترولهای سامسونگ اکثراً هیچی از گوشی نمیدونن!!! آخه بیسوادا این چه حرفی که میزنین که بخاطر این پیشنهاد مایکروسافت معلوم شد سامسونگ از همه سر ترو قوترو ... فلانه؟مگه سامسونگ مال باباته؟ اگه یکم مغزو را بندازی و به این فکر کنی که مگه چندتا شرکت معتبر توو دنیا هست دیگه انقده مهملات به هم نمیبافی ترول عزیز. نوکیا که داره وین فون میزنه تکلیفش معلومه ، اپل هم که سیستم فون خودشو داره ، سونی هم از قدیم که با اریکسون بود همیشه بصورت مستقل عمل میکرده بلک بری هم که جایه خودشو توو بازار امریکا داره واین شرکتها عمراً که خط مشی خودشونو عوض کنن.میمونه یه سامسونگ، اچ تی سی ، ال جی . هووایی. هوایی که مرخصه ، ال جی گوشی هاش بد نیست ولی هنوز به قدرت رقبا نیست(از نظر فروش) . اچ تی سی هم که کیفیت داره ولی به ارزونی سامسونگ نیست (یعنی سامسونگ بخاطر کیفیت ساخت پاینتر ارزون تره).پس فقط میونه سامسونگ که بخاطر ارزونیش در گوشیهای سطح پایینتر در آسیا فراگیرتر شده.در واقع سامسونگ یه چیزی توو مایه های پراید خودمونه! گوشی های ارزون برای سطح کم درآمد و عموم جامعه بیشتر داره تا گرون، که البته کیفیت فدایه قیمت شده! خوب با این تفاسیر معلومه که مایکروسافت برا تبلیغ وین فون میره سراغ یه شرکتی مثل سامسونگ که تولیدش بیکیفیت ولی ارزون و در سطح وسیع هست!پس میبینی که این هیچ ربطی به شاخ بودن نداره!در واقع سود مایکروسافت توو این کاره! حالا باز بیا ترول بازی در بیار!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۸
اگه ماکروسافته سامسونگ که هیچ..اپلش رو هم میخره!!!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۷
اگه مایکروسافت یک همیچین حماقتی کرده باشه و پای دمپایی ابری رو دوباره میخواد تو ویندوزفون باز کنه همین فردا گوشبمو عوض میکنم میرم آیفون میخرم.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۷
تو رو جان هر کسی که دوست داری این کارو نکنیا اگه این کار رو بکنی کمپانیت مثل سامسونگ از بین میره اونایی که طرفدار سامسونگ هستن+++++++واگه طرفدار گوشی های بی خود مثلا آیفون هستید----- بزنین.;)