خانهاخبار
با حالت مترو در ویندوزفون و ویندوزفون RT خداحافظی کنید

با حالت مترو در ویندوزفون و ویندوزفون RT خداحافظی کنید

۱۳۹۲/۹/۲۱

زمانی که مایکروسافت ویندوزفون 8 را معرفی کرد صفحه اصلی این سیستم عامل که کاشی‌هایی را دارد و به آن مترو گفته می‌شود بسیار معروف و محبوب شد و مایکروسافت بسیار به آن افتخار می کرد و آن را یک تحول در طراحی سیستم عامل‌ها می‌دانست.

 

به گزارش اما امروز خبری رسیده است که کار این طراحی کاشی کاری صفحه اصلی ویندوزفون 8 تمام شده است. این خبر از طرف یک بلاگر به نام Eldar Murtazin منتشر شده است، این بلاگر به علت اینکه کارهای نوکیا را فاش می‌کند بسیار معروف است. اکنون او در یکی از صفحات اجتماعی خود اعلام کرده که سیستم عامل ویندوز RT دیگر وجود نخواهد داشت و به علاوه در نسخه بعدی ویندوزفون دیگر خبری از طراحی مترو یا همان کاشی کاری نخواهد بود.

 

image

 

به علاوه در خبرهای دیگر اینطور گفته شده که مایکروسافت قصد دارد از این پس برای تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل یک سیستم عامل یکپارچه را ارائه کند. گفته شده که تمام این تحولات در نیمه دوم سال 2014 رخ خواهد داد و تا 2015 نباید صبر کنیم. شایعات می‌گویند که سیستم عامل ویندوزفون 9 یک سیستم عامل جدید خواهد بود و از بسیاری جهات از اندروید الهام گرفته است.

 

حال باید ببینیم که ویندوزفون 9 می تواند رقیبی برای اندروید و iOS باشد و آن‌ها را به چالشی بزرگ بکشد یا مانند ویندوزفون 8 در حاشیه خواهد ماند.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۶
مایکروسافت عادت داره به تغییراتی که خیلی ها دوستش ندارند ! در ویندوز 8 منوی استارت رو حذف کرد که باعث شد خیلیها دیگه سراغ 8 نرن در 7 بمونن !الان دوباره توی 8.2 منوی استارت بطور کلی برمیگرده ! برای وین فون هم اول کاشی ها بودند و حالا حذف میشن و وقتی فروشش رو از دست داد میفهمه باید برشون گردونه !

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۳
خب اگه من ظاهر آندروید و آی او اس رو میخواستم که میرفتم آیفون یا اچ تی سی میخریدم، فقط به عشق کاشی های ویندوزفن رفتم نوکیا خریدم، البته به عشق خود نوکیا هم بود. یک تار گندیده 920 رو به صدتا آندروید و آی او اس نمیدم.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۳
زنده باد لیـــــــــــــــــــــــــــــــــــنوکــــــــــــــــــــــــــــــــس

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۳
ویندوز فون تو حاشیه مونده؟ یه چی میگیا جی اس ام.:(

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۳
این خبر تکذیب شد. مطمئن باشید ماکروسافت رو به عقب نمی رود.