خانهاخبار
سامسونگ میزان فروش گلکسی نوت 3 را اعلام کرد

سامسونگ میزان فروش گلکسی نوت 3 را اعلام کرد

این فبلت فروش خوبی را پشت سرگذاشته است.
۱۳۹۲/۹/۱۹

فبلت گلکسی نوت 3 در نوع خود یکی از بهترین‌ها و کم نظیرترین محصولات سامسونگ است. اما به نظر شما تا کنون این فبلت رویایی چه میزانی توانسته به فروش برسد؟

 

به گزارش امروز سامسونگ اعلام کرد که توانسته تا کنون 10 میلیون از این فبلت را از زمانی که آن را برای بازارهای جهانی (25 سپتامبر برابر 3 مهر ماه) ارائه کرده است به فروش برساند.

 

به نظر می‌آید که این رقم برای یک فبلت بسیار خوب باشد به خصوص اینکه اگر توجه کنید هنوز 10 ماه از عمر حضور این گوشی در بازارها باقی مانده است و تا معرفی نسل بعدی آن 10 ماه دیگر وقت باقی است. گلکسی نوت نسل اول در طول مدت 9 ماه توانست به فروش 10 میلیونی و گلکسی نوت نسل دوم در طول مدت 4 ماه توانست به این رقم فروش برسد.

 

image

 

از مشخصات بسیار خوب این فبلت صفحه نمایش فول اج دی به اندازه 5.7 اینچ، رم 3 گیگابایتی و قلم بسیار کارآمد آن می‌توان اشاره کرد. به زودی با بررسی تخصصی این گوشی یا بهتر بگوییم فبلت بسیار خوب همراه شما خواهیم بود.

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (50 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۳
دوباره کپیییییی اصلا بین سامسونگ واپل باید یه فرقی باشه کوچیکترینش اینه که باید فرقی بین محصول امریکا وکره باشه ودر ضمن اغایی که میگی از ایفون ۴ گرفته تا ایفون 5s رو داشتم داری دروغ میگی چون کسی اپل دستش بگیره دیگه سامسونگ که سهله دیگه هیچی رو به عنوان گوشی حساب نمیکنه چون ادم رو معتاد خودش میکنه چون ایران تحریم و app های زیادی از اپل اینجا کار منیکنه ولی بازم اپل یه چیز دیگس

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۴
بیشتر از 3ماهه این گوشی وارد بازار شده ولی هنوز نمایندگی های سامسونگ ( سامتل و مایکروتل و...) حاضر نشدن این گوشی رو گارانتی کنن! این واقعا جای سوال داره که این گوشی چه مشکلی داره که گارانتیش نمیکنن؟!!!!! من خودم می خوام بخرم ولی تا روشن شدن دلیل گارانتی نشدنش بهتره صبر کنیم!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۳
میدونم سخته اما باید قبول کرد سامسونگ بهترینه

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۳
بابا یا خیلی زشته.اینگلر پشتشو دوختن مثلا چرمه.ههههه!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۳
از GLX حمایت کنید تا اون هم بشه سامسونگ