خانهاخبار
نوکیا هدست بلوتوث خود مجهز به NFC را معرفی کرد

نوکیا هدست بلوتوث خود مجهز به NFC را معرفی کرد

۱۳۹۲/۹/۱۹

امروز نوکیا از یک وسیله جانبی جدید رونمایی کرد. نام این محصول جدیی نوکیا BH-121 است که یک هدست بلوتوث استریو مجهز به NFC است.

 

به گزارش اندازه این وسیله جانبی 39×39×12 میلیمتر است که بزرگ تر از آیپاد شافل است و در رنگ‌های فیروزه‌ای، زرد و مشکی است.

 

این هدست به NFC و بلوتوث مجهز است تا با گوشی شما متصل شود و یک دکمه بزرگ در بالای خود دارد تا بتوانید به مکالمه‌ها جواب داده و یا موزیک مورد نظر خود را پخش کنید. در قسمت پایین آن خروجی 3.5 میلیمتری هدفون و درگاه USB برای شارژ شدن قرار دارند. در حالی که در سمت راست آن نیز دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا جای گرفته‌اند.

 

این هدست نوکیا با قیمت 39 یورو  عرضه خواهد شد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۳
آقایونی که هی میگین به چه درد می خوره ... تاحالا تبلت دستتون گرفتین زنگ بزنین جایی؟ ، آقایونی که میگن 160 تومان گرونه تا حالا رفتین بازار بپرسین Headset بیسیم چنده؟ ... سعی کنیم به همه فکر کنیم ، خودمون فقط تو این دنیا زندگی نمیکنیم ، خودمون همه ایم.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۳
نه جدی !؟ چرا هر جا ٤ تا ایرانی کامنت میزارن انقد شاخ بازی و ببخشید ولی زر مفت هست ؟ نظرتون چی اگه چیزی هم بارتونه ، به بقیه یاد بدین جای چرت گفتن !!!! ممنون

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۲
شما كه نمي دونيد چيه چرا نضر مي ديد بهترين گوشي مال htcو اپل و نىكيا هست سامسونگ چيه هر كي تو خيابون مي بيني يكي ازين گوشيا دارند بعدم براي ما احضار نظر مي كنند من خودم اپل مردين بيان رقابت كنيم گوشي من اصلاً هنگ نمي كنه مبارزه مي طلبمم (ip 5s)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۱
بدم میاد از تازه به دوران رسیده ها بابا جنبه داشته باشید حالا یه سال سامسونگ شده اول نوکیا که تا پارسال اول بود ما هیچی نمیگفتیم بابا یه ذره جنبه داشته باشی..تازه نوکیا یه جا گفته سامسونگ مثل کیت کت میشکنه به نظر شما راست گفته بزن لایکو.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۱
وجود NFC باعث میشه به هر گوشی حتی برای اولین بار بچسبونی بلوتوث گوشیتو روشن میکنه و باهاش سینک میشه حتی میتونی تنظیم کنی موزیک هم پلی کنه با نرم افزار ریتگ من sbh 20 سونی دارم محشره به یقه پرهنم وصل میکنم و سیم هدفون اذیتم نمیکنه مثل این هدستای بلوتوث جواد هم نیست.