خانهاخبار
اهدای جوایز مسابقه ویدئویی گوشی ایده آل،فراخوان جی اس ام

اهدای جوایز مسابقه ویدئویی گوشی ایده آل،فراخوان جی اس ام

۱۳۹۲/۹/۱۷

اگر به خاطر داشته باشید مسابقه‌ای ویدئویی گوشی ایده آل را برگزار کرد، این مسابقه با استقبال زیادی از طرف کاربران روبرو و تعداد زیادی ویدئوبرای ما ارسال شد که کارشناسان از بین تمام این ویدئوها بهترین و خلاقانه ترین آن‌ها را انتخاب کردند در نهایت ۵ ویدئو به عنوان برنده انتخاب شدند، تمام ویدئوها بسیار خوب ساخته شده بودند و در پشت آن‌ها خلاقیت زیادی وجود داشت اما به علت محدود بودن جوایز متاسفانه ما تنها قادر هستیم به 5 نفری که بهترین ویدئوها را ساخته بودند گوشی موبایل را به عنوان هدیه اهدا کنیم و برای اینکه بتوانیم از زحمات دوستان بیشتری قدردانی کنیم تصمیم گرفتیم تا به 10 نفر بعدی نیز یک لوح تقدیر به عنوان سپاس و تشکر اهدا کنیم.

 

بابت تاخیر در اهدای جوایز از برندگان عذرخواهی می‏کند اما در نهایت مراسم اهدای جوایز روز 3 شنبه همین هفته در تاریخ 19 آذر ماه برگزار خواهد شد و 5 نفر اول یک گوشی LG G2 به همراه یک لوح تقدیر دریافت خواهند کرد. به علاوه برای تشکر از زحمات دیگر شرکت کنندگان به 10 نفر بعد نیز 10 لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

 

از تمام کسانی که در این مسابقه شرکت کردند تشکر می‏کنیم و قدردان زحمات آن‏ها هستیم. در فراخوان بعدی که به زودی برگزار خواهد شد سعی خواهیم کرد جوایز بیشتری را برای دوستان شرکت کننده در نظر گرفته و به شایستگی قدردان زحمات آن‌ها باشیم، امیدواریم در فراخوان بعدی نیز شاهد حضور شما دوستان عزیز باشیم.

 

برای هماهنگی با برندگان از کسانی که اسامی آن‌ها در ذیل آمده تقاضا می‌کنیم با شماره تلفن 88511251-021 تماس بگیرند و مشخصات خود را به همراه شماره تماس اعلام کنند.

 

برندگان 5 گوشی ال جی جی 2

1-    آرش بی ریا

2-    حسن بخارایی

3-    صدرا مددی مقدم

4-    معین رنگزن

5-    ادریس محمدی

 

برندگان 10 لوح تقدیر جی اس ام

1 – آرش دیوشاهی

2- احسان مرتضوی

3- حامد حسینی

4- حمید شریفی

5 – مجید پیرایی

6 – مسعود منصور

7 – محسن تکرار

8 – شایان طهماسبی

9- مهرداد مطیعیان

10 – سینا پیریایی

 

با تشکر گروه جی اس ام

 

15 ویدئو برنده را در ادامه مشاهده کنید.

 

5 ویدئو برنده گوشی ال جی جی 2 و لوح تقدیر

 

 

 

 

 

 

 

10 ویدئو برنده لوح تقدیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۸
اقا دقت کردین توی اون پنج نفر اول از ساسونگ و سونی و حتی نوکیا و الجی کلیپ وجود داشت ولی این اپلی ها با این همه ادعاشون نتونستن حتی اخرین نفر از اون پنج نفر باشن.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۸
با عرض پوزش از اونایی که از اپل تبلیغات کرده بودن: انصافا هرچی کلیپ های اپل خنک و مسخره بود کلیپ های نوکیا خیلی جالب بود واقعا دمتون گرم مخصوصا کلیپ شماره 10 و 15 واقعا محشر بود

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۸
سلام.به نظر من بعضی از کلیپ ها زیادی چرت هستن مخصوصا اونی که داره آیفون رو تبلیغ میکنه و میگه اندروید خوب نیس !بعدشم اگه عاقلانه قضاوت کنیم کلیپ اولی واقغا لیاقت داره که جایزه بگیره چون معلومه زیاد وقت گذاشنه رو ساختش ! ی کلیپ مقایسه s3 و 1280 هم جالب بود من خیلی خوشم اومد واقعا دمتون گرم !

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۷
clipe lumia 920 vaqean aali bood.merc arash. az in clipe jalebet.just nokia.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۷
به 10 نفر هم g2 بدید