خانهاخبار
به روز رسانی کیت کت 4.4.1 دوربین نکسوس 5 را ارتقا می‌دهد

به روز رسانی کیت کت 4.4.1 دوربین نکسوس 5 را ارتقا می‌دهد

۱۳۹۲/۹/۱۶
مدیر فنی مهندسی اندروید – بهThe verge  گفت که نسخه اندروید 4.4.1 کیت کت ارائه می‌شود و به همراه خود بهبودهای فراوانی را برای نکسوس 5 به ارمغان خواهد آورد.
 

وی همچنین تایید کرد که از این پس دوربین اسمارتفون‌ها فوکوس سریع‌تری خواهند داشت و هدف دیگر این است که سرعت‌های شاتر سریعتری را برای آن به وجود بیاورد.

 

این به آن معنی است که تصاویر پردازش شده به وسیله نکسوس 5 از لغزش و محوی کمتری برخوردار خواهند بود اما احتمالا نویز بیشتری خواهند داشت. بالانس سفیدی والگوریتم‌های آشکاری نیز همچنین ارتقا یافته‌اند.

 

در پایین می‌توانید تفاوت بین تصاویر قبل و بعد از به روز رسانی را مشاهده کنید.

 

در کنار این که کیفیت عکاسی بالا رفته، برنامه دوربین نیز سریع‌تر اجرا می‌شود.در اصل روند باز شدن برنامه دوربین تقریبا یک ثانیه سریعتر شده است.از دیگر مزایای بروز رسانی در این برنامه می‌توانیم به حالت HDR+ اشاره کنیم که که روند پردازش شدن تصاویر را به شما نشان می‌دهد.

 

برک همچنین اضافه کرد که اجرای این به روز رسانی نزدیک 5 روز برای تیم  او کار برده و توان بسیاری صرف انجام تغییرات اساسی در آن شده است.

 

همچنین این به روز رسانی می‌‌تواند باگ آنلاک بر اساس تشخیص چهره را در نکسوس 5 برطرف کند.در حال حاضر استفاده از این گزینه باعث ایجاد باگی در برنامه دوربین می‌شود که برای حل کردن آن و بازگشت به حالت عادی باید گوشی را خاموش روشن کنید.

 

image

 

image

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۸
به این میگن معجزه ی گوگل و البته عالی بودن سری نکسوس!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۷
رو دست دوربین اپل زده

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۷
in ke ye noskhe enghad tasir mizare khieili jalabe

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
با این بروز رسانی دیگه فقط سری لومیا و نکسوس5 ارزش خریدن دارن.