خانهاخبار
نسل دوم گوشی ال جی جی فلکس تا زاویه 90 درجه قابلیت خم شدن دارد

نسل دوم گوشی ال جی جی فلکس تا زاویه 90 درجه قابلیت خم شدن دارد

۱۳۹۲/۹/۱۶

با معرفی اولین گوشی‌های انعطاف پذیر دنیا یعنی Galaxy Round و G Flex دیدیم که آن انتظاری که از یک گوشی خمیده داشتیم حاصل نشد و این دو گوشی شروع یک حرکت بودند تا اینکه بخواهند یک تحول به حساب بیایند. اما باید منتظر باشیم تا نسل‌های بعدی این دو گوشی یک تحول را بوجود بیاورند.

 

به گزارش خبرگزاری ZDNet کره گزارش داده است که ال جی در حال حاضر مشغول توسعه نسل دوم گوشی G Flex خودش است. این گزارش می‌گوید که نسل دوم این گوشی تنها یک گوشی انحنا دارد نیست بلکه حقیقتا یک گوشی خمیده و قابل انعطاف است و تمام گوشی خم خواهد شد.

 

image

 

بنابر این گزارش نسل دوم گوشی منعطف ال جی تا زاویه 90 درجه خم شده و نخواهد شکست و یک قدم بزرگ برای گوشی‌هایی خواهد بود که به طور کامل خم می‌شوند. این گوشی احتمال قوی در 2014 معرفی و ارائه خواهد شد. حال باید منتظر واکنش سامسونگ به این خبر باشیم مطمئن هستیم که سامسونگ نمی‌خواهد در این میدان دوم باشد و به طور حتم تمام سعی خود را خواهد کرد تا اولین گوشی کاملا خمیده را به نام خود ثبت کند.

 

منبع: bgr

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۴
داداش شما ک انقد امو ال ایدی می کنی تا حالا بعد 3 سال تو امو ال ایدی نگاه کردی؟

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۰
AMOLED ye ebtekare k tavasote Samsung v tushiba sakhte shod k dar un tafkike rang b khubi anjam mishe v age backlight safe meshki bashe tamame pixel hayi k dar ghesmate meshki gharar daran khamush mishan k halite tabiee tari b tasvir mide...dar zemn dadashi Samsung joze behtarinas albate age behtarin nabashe

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۰
داداش شما قدرت سخت افزاری سامسونگ تو چی میبینی؟

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۰
شمایی که میگی سامسونگ خوب نیس.... تاحالا سامسونگ دستت گرفتی؟؟؟سخت افزاری که سامسونگ رو گوشی هاش میزاره همبشه شاخ بوده

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۹
داداشم تو ک میگی تجربه نشان داده ال سی دی صاف بهتر خوبه از خواب خرگوشی بیدار شی چون الان دیگه دارن کم کم ال سی دی هارو با انحنا میزنن بعدشم ی چیزی بهت بگم ک بدونی بهترین گوشی سال 2013 ال جی جی2 شد پس دیگه الکی از ال جی ایراد نگیر