خانهاخبار
تبلیغ نوکیا مقاومت و کیفیت گوشی‌های این کمپانی را نشان می‌دهد+ویدئو

تبلیغ نوکیا مقاومت و کیفیت گوشی‌های این کمپانی را نشان می‌دهد+ویدئو

۱۳۹۲/۹/۱۴

نوکیا به تازگی تبلیغی را ساخته و منتشر کرده که در آن به ستایش گوشی‌های ارزان قیمت خودش می‌پردازد.

 

به گزارش نوکیا در این ویدئو بیشتر سعی دارد نشان دهد که گوشی‌های سری آشا توانایی این را دارند که بدون خراب شدن ضربه‌های ایجاد شده از افتادن را تحمل کنند.

 

پیام نوکیا در این ویدئو این است که نشان دهد گوشی‌های سری آشا کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند، این ویدئو بسیار خوش ساخت است و از نوکیا چیزی جز این انتظار نداشتیم، به شما توصیه می کنیم حتما این ویدئو را ببنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۸
این رو از روی تجربه ی خودم تو گوشی میگم.اگه نوکیا تا کمتر از سه سال دیگه باز به پر فروشترین گوشی دنا تبدیل نشد من هیچی از تکنولوژی نمی دونم.من عاشق نوکیا بده و هستم.هر کمپانی افت و خیز هایی داره که نوکیا هم شاملشون میشه.الان ان96 و لویا 920 رو با هم دارم.قبلا هم ان70 و 6030 رو داشتم و هرگز جز نوکیا گوشی دیگه ای نداشتم.اما باید بگم نوکیا با لومیا و ویندوز فون دنیا رو تسخیر می کنه.ویندوز فون برای گوشیه اما اندروید رو واسه وسایل آشپزخانه ساختن الان سر از گوشی در آورده.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۸
خوشم اومد با کلاس بود گوشیش. با این که خودم s3 دارم وخیلی خیلی راضیم.ولی نوکیا ته دل هممون یک چیز دیگس .اونایی که میگن نه دروغه یادشون بیاد قبل اندروید نوکیا چی بود بخصوص n95 وn96.که خودم n96داشتم هنوزم که دست بقیه میبینم دلم براش تنگ میشه سالاری برای خودش. نوکیا حیف شد نه؟ ))):

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۷
man n96 amo az mashin part kardam biron faghat dare aghabesh shekast alanam mesle benz dare kar mi koneeeeeee

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۷
چرا روی سامسونگ دعوا میکنین ؟؟؟؟؟ قبل از فروپاشی نوکیا ساکسونگ منفجر میشه / در ضمن از این تبلیغات های پوچ زیاد دیدیم / نوکیا باید تا 2 سال دیگه خداحافظی کنه اگه با همین روند پیش بره / همه میدونن بهترین بدنه متعلق به ایفون و اچ تی سی هستش والسلام .

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
وایییییییییییییییییییییییی این کیه دیگه میگه معروفیت نوکیا به خاطر گوشی های ساده شه!!! شما یا دتون نیست موقعه ای که نوکیا با سری ان دنیا رو منفجر کرده بود؟؟ موقعه ای که نوکیا گوشی با سیستم عامل میزد سامسونگیا دنبال بازی جاوا بودن برا گوشی هاشون بودن