خانهاخبار
گوشی Galaxy Win Pro بدون سر وصدا معرفی شد

گوشی Galaxy Win Pro بدون سر وصدا معرفی شد

۱۳۹۲/۹/۱۴

مشخصات و عکس‌هایی از گوشی Galaxy Win Pro در صفحه چین سامسونگ منتشر شده ، اما هنوز به صورت رسمی سامسونگ این گوشی را معرفی نکرده است.

 

گلکسی وین یک گوشی میان رده بوده که به پردازنده 4 هسته‌ای مجهز است، این گوشی نیز راه پدر خود را در پیش گرفته و میانه بازار را هدف رفته است.

 

مشخصات اعلام شده و عکس‌های این گوشی را در ادامه مشاهده کنید:

 

صفحه نمایش 4.5 اینچی

دوربین 5 مگاپیکسلی

پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز

باتری 2100 میلی آمپری

در مورد رم و میزان حافظه در وبسایت چینی سامسونگ صحبتی نشده است و به علت اینکه گوشی نام Pro را با خود یدک می‌کشد احتمال اینکه سیستم عامل آن اندروید 4.2.2 باشد زیاد است.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۷
برای رضای خدا هم ک شده کلید های آپشن و بک رو جاشون رو تغییر بده!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
فکر کنم سامسونگ هم مثل غالب بلوک بتنی ها از یه همچین غالبی واسه ساخت گوشی هاش اسنفاده میکنه.خودم سامسونگیم ولی دیگه لاکردار لا اقل 4 تا والپیپر جدید بزار دلمون خوش بشه که تغییر ایجاد کردی.پلاستیک آب کردن و ریختن تو غالب که نشد خلاقیت

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
حالا ساخت اين گوشي چه فايده اي داره؟ اين كه از نظر طراحي مثل قبلي ها هست . از نظر كارايي هم كه پائين تره.حالا كه چي بشه؟ ما كه نفهميديم

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
اَی بابا نشد اینا یه گوشی کامل بزنن( از نظر من) یه گوشی ای با مشخصات GS4 که صفحه نمایشش از ۴.۵ بیشتر نباشه!!!!!!...هر چی گوشی با این اندازه صفحه نمایش هست یه جاییش ایراد داره......HTC one mini که پردازندش بدرد نمیخوره( مثل همین galaxy pro) ، گلکسی s4 mini هم که صفحه نمایش و دوربین و ... متوسطی داره و بقیه که تازه اینا پرچمدارای صفحه نمایش کوچیکند. فقط میمونه آیفون که جدا از اینکه گرونه شده عین k750 تو دست همه میبینی!!!! ....من تابستون امسال آمریکا بودم انقدر که اینجا تو دست مردم آیفون دیدم بخدا اونجا ندیدم!!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۵
ای خاک توسر سامسونگ که گوشیاش همه شبیه همن