خانهاخبار
رئیس جمهور آمریکا به دلایل امنیتی اجازه استفاده از آیفون را ندارد

رئیس جمهور آمریکا به دلایل امنیتی اجازه استفاده از آیفون را ندارد

۱۳۹۲/۹/۱۴

زادگاه آیفون کشور آمریکا است اما به نظر می‌آید که رئیس جمهور آمریکا یعنی آقای اوباما تمایلی به استفاده از این گوشی ندارد و حتی اجازه استفاده از آن را هم ندارد.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز گزارشی را منتشر کرده که در آن گفته شده اوباما به دلایل امنیتی از آیفون استفاده نمی‌کند. بر اساس گزارش این خبرگزاری اوباما در جلسه‌ای که با جوانان داشته اعلام کرده که به دلایل امنیتی اجازه استفاده از گوشی آیفون را ندارد در حالی که از تبلت آی‌پد استفاده می‌کند.

 

زمانی که اوباما رئیس جهمور آمریکا شد از گوشی بلک بری استفاده می‌کرد و تا به امروز نیز از همان گوشی استفاده می‌کند و طرفدار بلک بری است. اوباما می‌گوید که تنها 10 نفر ایمیل شخصی او را دارند و در این چند ساله تنها انتخاب او گوشی بلک بری بوده در حالی که دخترش طرفدار اپل است و گوشی آیفون دارد.

 

image

 

امسال به اپل اتهامی وارد شد مبنی بر اینکه به آژانس امنیت ملی آمریکا اجازه داده تا به اطلاعات کاربرانش دسترسی داشته باشد، اما اپل این موضوع را کاملا تکذیب کرد و گفت در این مورد هیچ اطلاعی ندارد.

 

منبع: رویترز

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۲
بلک بری مگه چی کم داره که بخواد آیفون بگیره

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۷
man tarfdar iphone am vli migm be amrikai jamt nmishe etmad kard,motmaenan FBI & CIA ru etlat karbara ye negahi dare!!!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۷
کلاباکلمه بلک حال می کنه انگار

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
میدونید چی دستش گرفته؟ GLX اسکای!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۶
من این حرف حدود یک سال پیش گفتم ولی بعضیا گفتن نه اینطوری نیست ولی در حدود 85% از سروره ای شرکت اپل تحت نفوذ fbi &cia هست تازه یک نکته دیگه هست بعد از رونمایی ایفون 5اس وسنسور تاچ ایدی این نفوذ به بالترین حد خود رسیده چون تمام اثرانگشتهای کاربران بدون دردسر در اختیار ارگانهای امنیتی قرار میگیره