خانهاخبار
سرعت خوب کیت‌کت در بازار اندروید

سرعت خوب کیت‌کت در بازار اندروید

کیت‌کت با سرعت خوبی در حال اضافه شدن بر روی گوشی‌های اندرویدی است
۱۳۹۲/۹/۱۲

در حال حاضر زمانی در حدود 1 ماه است که گوگل به صورت رسمی نسخه 4.4 اندروید را معرفی کرده است.

 

به گزارش بر طبق بررسی اولیه‌ای که بر روی این نسخه جدید صورت گرفته مشخص شده است که در حال حاضر 1.1 درصد از گوشی‌ها و تبلت‌های فعال اندروید این نسخه را بر روی خود دارند.

 

این امار از شرکت گوگل منتشر شده که از طریق بررسی سیستم عامل دستگاه‌هایی که در طول 1 هفته گذشته به گوگل پلی مراجعه کرده‌اند به دست آمده است. کیت کت اولین بار با گوشی نکسوس 5 ارائه شد و به مرور بر روی گوشی‌های جدیدی مانند Moto X، گلکسی اس 4 و اچ تی سی وان نسخه گوگل پلی و نکسوس 4 ارائه شد.

 

با اینکه در حال حاضر تنها چند گوشی خاص این سیستم عامل را بر روی خود دارند اما با این وجود این میزان 1.1 درصد شده است. سامسونگ، سونی، اچ تی سی، ال جی و موتورولا نیز در آینده نزدیک گوشی‌های پرطرفدار و قدرتمند خود را به این نسخه بروز خواهند کرد که با اینکار به طور حتما سهم کیت کت از بازار اندروید بسیار بیشتر از این میزان خواهد شد.

 

image

 

بر طبق آخرین اطلاعات گوگل، نسخه آب نبات ژله‌ای اندروید (4.1 تا 4.3) تا کنون توانسته 54.5 از سهام اندروید در بازار را به خود اختصاص بدهد.

 

با این اماری که امروز از کیت‌کت منتشر شده است، امید بسیار زیادی وجود دارد که این نسخه بتواند نسل قبلی یعنی آب نبات ژله‌ای را پشت سر بگذارد و با گذشت زمان آن را پشت سر بگذارد.

 

منبع: thenextweb

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۵
Baraye htc one oomade ya na

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۴
justttttttttttttttt winfon عليرضا از عالي حسيني

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۴
Just wp8

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۴
واقعا آفرین. اندروید تو بهترینی

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۴
Just WINDOWS PHONE