خانهاخبار
دو رنگ جدید قرمز و طلایی برای نوت 3 معرفی شد

دو رنگ جدید قرمز و طلایی برای نوت 3 معرفی شد

۱۳۹۲/۹/۹

سامسونگ نسل سوم فبلت‌های معروف خود یعنی گلکسی نوت را در سه رنگ صورتی، سفید و مشکی معرفی و ارائه کرده بود، اکنون این کمپانی تصمیم گرفته تا رنگ‌های بیشتری را برای این گوشی ارائه دهد تا شاید بتواند فروش گوشی خود را بیشتر کند.

 

به گزارش سامسونگ آرژانتین دو رنگ جدید را برای گلکسی نوت 3 معرفی کرده، این دو رنگ قرمز و طلایی هستند. بر اساس شایعات رنگ قرمز در هفته اول ژانویه (اواسط دی ماه) و رنگ طلایی دو هفته بعد آماده فروش خواهند بود. هر دو رنگ به صورت جهانی نیز عرضه خواهند شد اما شاید برای بعضی از اپراتورها از نظر پیشنهادهای تشویقی تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.

 

عکس‌های رسمی نوت 3 در این دو رنگ را در ادامه مشاهده کنید و نظر خود را در مورد آن‌ها بگویید که به نظر شما کدامیک از این رنگ‌ها زیباترند و آیا سامسونگ با ایجاد تنوع رنگ می‌تواند فروش خود را بیشتر کند یا خیر؟

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۲
تو بگو چه تقلیدی شافی؟؟؟هی میگن تقلید!!!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۲
بنظر من که بجای گفتن رنگ طلایی بهتره بگیم سفید با حاشیه های طلایی مخصوصا وقتی گارد بیاد روش که دیگه اصلا اثری از طلایی نیست و کاملا میشه سفید

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۱
واقعا رنگ طلاییش مهشره

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۱
کمبود فروش اون گوشی که به خاطر رنگش نبود اگه عکس اون گوشی رو دیده باشید میبینید که کیفیت صفحه نمایش خوبی نداشت شاید دوربین و...هم به نوکیای اون زمان نمیرسید البته من ایفون 5sطلایی رو خیلی دوست دارم ولی اگه تقلید اینطوری باشه همه ی ماشینهایی که شیشه بالا بر برقی دارند از بیوک تقلید کردند-ماشین هایی که ایربگ دارند از الدزمبیل تقلید کردند و... پس فراری و لامبورگینی و بوگاتی و بنز بقیه مقلد هستند مرجع تقلید هم همون بیوک و...هستند!!! البته همه ی شرکتها میخواند فروششون بالا بره کار سامسونگ هم همین دلیل رو داره

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۱
سلام . توی تصوير که رنگش نقره ای است و طلايي نيست. (فقط قاب دور گوشی طلایی رنگ است ) .