خانهاخبار
فروش بسیار کم گوشی خمیده سامسونگ

فروش بسیار کم گوشی خمیده سامسونگ

۱۳۹۲/۹/۵

با معرفی Galaxy Round سامسونگ پا به عرصه جدیدی از دنیای موبایلی گذاشته است، به دنبال آن LG نیز وارد این دنیای جدید شد و رقابت را برای سامسونگ سخت کرد. اما به نظر نمی‌آید که سامسونگ مانند تجربه‌های گذشته خود چندان موفق در این عرصه ظاهر شده باشد.

 

به گزارش بر طبق آمار و ارقامی که منتشر می‌شود این گوشی خمیده سامسونگ به هیچ وجه موفق نبوده است، اما اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد وضعیت بدتر از این چیزها است، این گزارش می‌گوید که سامسونگ از زمان ارائه این گوشی تنها 10000 هزار عدد از این گوشی را فروخته است.

 

image

 

دو دلیل برای این فروش کم حدس زده می‌شود، اول اینکه این گوشی در تمام مارکت‌ها حضور ندارد و دوم این که این صفحه نمایش خمیده چیزی نیست که همه انتظار آن را داشتند و بتواند حس کنجکاوی افراد را برانگیزد و آن ها را متقتعد کند تا پول خود را برای خرید این گوشی خرج کنند.

 

بنابراین به نظر می‌رسد که سامسونگ در نسل بعدی این گوشی باید علاوه بر این که در مورد قیمت فکری می‌کند باید در مورد به کار گیری خلاقیت بیشتر در این گوشی نیز فعالیت خو را بیشتر کند، به علاوه باید مارکت گوشی را نیز گسترش دهد و فقط در کشور خود این گوشی را به فروش نرساند.

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۹
به نظر من سامسونگ بهتره به کپی کردن از اپل ادامه بده اینجوری موفق تر می شه فک کنم.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۹
به نظرم سامسونگ واقعا تکراری شده و اگه اینجوری بخواد پیش بره از دور رقابت خارج میشه من خودم 4 ماه هست که از اندروید به ویندوزفون نوکیا کوچ کردم و واقعا باید بگم وینفون خیلی با کلاس تر/بهینه تر/امن تر ومتفاوت تر از آندروید هست.

مهمان

۱۳۹۲/۹/۷
من فک کنم به کپی کردن از اپل ادامه بده موفق تر باشه.....

مهمان

۱۳۹۲/۹/۷
سامسونگ شرکتی قویی نیست گوشیایش تمام زشت و یه شکل و مسخره . من خودم سامسنوگ دارم ولی پول داشتم گوشی اپل یا سونی خوب میگیرفتم .

مهمان

۱۳۹۲/۹/۷
به نظر ميرسه اين گوشي كارايي هاي زيادي داشته باشه از جمله ميتوان به اين نكته اشاره نمود كه پاشنا كش زيبايي است و براي اين كار بسيار مناسب ميباشد به سامسونگ پيشنهاد ميكنم تعدادي از اين پاشناكشها را در كفش فروشيهاي خيابان فردوسي به صورت اشانتيون پخش نمايد . فكر ميكنم فروش خوبي خواهد داشت.انصافاً اگه فروشش خوب بود درصد من يادش باشه .