خانهاخبار
دادگاه 290 میلیون دلار به جریمه سامسونگ اضافه کرد

دادگاه 290 میلیون دلار به جریمه سامسونگ اضافه کرد

۱۳۹۲/۹/۲

در جریان موضوعات پیش آمده بین اپل و سامسونگ و آخرین دادگاه آن که مشخص شد شرکت کره‌ای سامسونگ باید بابت کپی‌برداری از تکنولوژی‌های انحصاری اپل مبلغ 1.052 میلیارد دلار غرامت بپردازد طبق رای تجدید نظر قاضی لوسی کوه این رقم به 450 میلیون دلار رسید که به گفته وی رقم اولیه نتیجه محاسبات اشتباه بوده است.

 

بعد از آن هیات منصفه و قاضی جدید به این نتیجه رسیدند که سامسونگ باید مبلغ 589 میلیون دلار به اپل به عنوان غرامت بپردازد، اکنون این مبلغ باز هم افزایش پیدا کرده است و290 میلیون دلار مازاد بر رقم اولیه 598 میلیون دلار و در نهایت 888 میلیون دلار باید توسط سامسونگ به اپل پرداخت شود.

 

image

 

این دادگاه بدون در نظر گرفتن تاثیرات ثانویه کپی برداری سامسونگ به اتمام رسید و در نهایت باید منتظر بمانیم تا رای دادگاه نهایی و نظر قاضی برای اتمام این دادگاه اعلام شود.

 

این درحالی است که چندی پیش ریس جمهور اوباما با ممنوعیت ورود مدل‌هایی از سامسونگ که تکنولوژی و یا اجزایی از آنها از روی اپل دزدیده شده بود موافقت کرد و پس از آن طی حکمی این امکان نیز فراهم شد تا اپل بتواند گوشی‌های دیگری را به لیست گوشی‌های ممنوعه سامسونگ اضافه کند.

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (63 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۷
یکی گفته سامسنگ اولین گوشی جهان زده که اینطور نیست که سیستمش اختراع آلمانی ها بوده و استفاذه نظامی داشته بعد موتورولا اولین گوشی موبایلو ساخته یکی گفته سامسنگ گوشی های خوبی میزنه اپل ورشکست شده نمیدونم خوب به چی میگه الان گوشی های اپل 64 بیت هست سامسنگ 5 ماه بعد همچین گوشی میخواد بزنه بدنه اپل آلومینیومی هست که بیوفته زمین فقط خش میوفته سامنسگ هم میخواد از همین نوع آلیاز آلومینیوم برای گوشی بعدیش استفاده کنه

مهمان

۱۳۹۲/۹/۶
سلام دوستان..یه وقت کوچیک کنار بگذارید برید ببینید به چه اتهاماتی سامسونگ متهم شده..!! کره مستعمره آمریکاست هر چی کره تکنولوژی داره الان ، مدیون آمریکاست..هرچی آمریکا حکم کنه،کره بد بخت باید بگه چشم..

مهمان

۱۳۹۲/۹/۶
samsung حقشه........

مهمان

۱۳۹۲/۹/۵
بخواطر گوشیهای خوبی که سامسونگ میزنه اپل تقریبا ورشکسته شده و برای این که خودشو نجات بده مجبوره بهونه ای پیدا کنه تا از سامسونگ شکایت کنه بلکه پولی به جیب بزنه/حالا معلوم شد که اپل دزد پول های شرکت سامسونگه/اپل بدبخت خیال کرده با این بهونه ها میتونه خودشو نجات بده/همیشه در جهان هرکی میخواد پیشرفت کنه بقیه از حسودی جلوی راحشو میگیرن

مهمان

۱۳۹۲/۹/۵
محصولات اپل انقد گرونه که بزور فروش نمیره بعدش از سامسونگ شکایت میکنه تا پول فروششونو دربیارن. توایران سامسونگ اگه قبول دارید +++++++++++ اگه نه میثتونید نادیده بگیرید