خانهاخبار
ARM تایید کرد؛پردازنده 64 بیتی برای گلکسی اس 5 و گلکسی نوت 4

ARM تایید کرد؛پردازنده 64 بیتی برای گلکسی اس 5 و گلکسی نوت 4

۱۳۹۲/۸/۲۹

استفاده از پردازنده 64 بیتی اکسینوس برای سامسونگ گلکسی S5 و نوت 4 به شکل رسمی توسط ARM تایید شد.

 

به گزارش korea herald شرکت ARM امروز به شکل رسمی اعلام کرد که این شرکت طراحی چیپست بریتانیایی و سامسونگ برای یک چیپست 64 بیتی به توافق رسیده‌اند که در گوشی‌های هوشمند در سالهای آینده استفاده خواهد شد.

 

image

 

با علم بر اینکه سامسونگ برای استفاده از این پردازنده دو گزینه پرچمدار روی میز دارد که یکی از آنها گلکسی S5 است که تا تابستان عرضه می‌شود و اگر تا آن زمان پردازنده اکسینوس آماده نبود گزینه دوم نوت 4 است که در اواخر ماه شهریور عرضه می‌شود.

 

بر اساس گزارش Korea Herald در تکمیل روند تولید پردانده های 64 بیتی شرکت‌هایی هم در مورد استفاده از پردازنده‌های Cortex-M  برای لوازم خانگی سامسونگ و سیستم‌های خانگی هوشمند خبر دادند.

 

و اگر شما فکر می‌کنید که پردازنده‌های 64 بیتی هیجان انگیز هستند،تا سال 2015 صبر کنید.چرا که ARM اضافه کرده که چیپست‌های 128 بیتی موبایل ممکن است در چند سال آینده تولید شوند و برنامه‌هایی می‌توانند از توانایی آن در رابطه با کاربری بر اساس اشاره استفاده کنند.

 

البته این در مورد نمودار طراحی و دورنمای هدفبندی سازمانی ARM است و به این معنی نیست که چیپست‌های 128 بیتی توسط سامسونگ تولید شوند، بدیهی است که اگر چنین مساله‌ای وجود داشته باشد اول از همه اپل از این پردازنده استفاده خواهد کرد.

 

منبع: unwiredview

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱
سلام يه خبر خوب براى سامسونگى ها يه خبر بد براى ضد سامسونگى ها note 4 با بدنه آلومينيومى،دوربين ٢٠ مگاپيكسلى،پردازنده ى اسنپ دراگون 805 و صفحه نمايش 6 اينچى به علاوه ى 64 بيتى قراره اواخر شهريور وارد بازار شه پس اپلى ها انقدر الكى نگيد note 4 هيچى نداره اتفاقا note 4 اون موقع note 4 از iphone 6 هم قوى تر و بهتره

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۲
دوستان خوهشا یه لحظه تفکر کنن ببینن پردازنده64بیتی A7تولید کیه؟؟؟!!! سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲
کسایی که می گفتن پردازند های اپل رو ساسمونگ زده ببینن که سامسونگ خودش طراحی پردازنده اش رو داده به یک شرکت دیگه !!!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲
manam tarafdar apple hastam vali vasatoon moteasefam ke nemidoonid CPU haye Appel tavasote karkhane Samsung sakhte mishe! Amir Djashan

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱
خداوکیلی چقدر سامسونگ تقلید کاره