خانهاخبار
بروزرسانی 4.4 کیت کت برای نکسوس 4 ارائه شد

بروزرسانی 4.4 کیت کت برای نکسوس 4 ارائه شد

۱۳۹۲/۸/۲۹

بعد از اینکه گوگل اندروید ۴.۴ را ارائه کرد، بسیاری از دارندگان گوشی‌ها و تبلت‌های نکسوس منتظر ارائه این نسخه برای دستگاه‌های خود هستند.

 

به گزارش بعضی از کاربران گوشی نکسوس 4 اعلام کرده‌اند که بروزرسانی اندروید 4.4 برای گوشی‌ آن‌ها ارائه شده است و گوشی به آن‌ها پیغام داده که از طربق وای فای می‌توانند گوشی خود را بروز کنند.

 

این خبر در حالی  رسیده است که چند ساعت قبل گفته شد که گوشی Moto X ورایزون اندروید 4.4 را دریافت کرده است. به نظر می‌آید گوگل به این علت در ارائه اندروید کیت کت برای نکسوس 4 تعلل به خرج داده است که مشغول رفع باگ‌های این نسخه بعد از ارائه آن برای نکسوس 7 و نکسوس 10 بوده است، بنابراین انتظار کمترین باگ‌ها را بر روی نکسوس 4 داریم.

 

image

 

بر طبق گفته کاربران این بروزرسانی 238 مگابایت است، و شما باید حداقل 20 درصد باتری داشته باشید تا بتوانید بروزرسانی را انجام دهید.

 

برای اینکه متوجه شوید این بروزرسانی برای گوشی شما ارائه شده است یا نه، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به قسمت About گوشی خود بروید و در آنجا بر روی گزینه Update کلیک کنید تا بعد از بررسی کردن مشخص شود که این بروزرسانی برای شما ارائه شده است یا نه.

 

اگر این بروزرسانی را دریافت کردید و گوشی خود را بروز کردید در کامنت‌ها ما و کاربران را مطلع کنید.

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (56 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۹
سلام من آپدیت 4.4.2 کردم، خوبه ولی دوربین گوشیم موقع فوکوس کردن چق چق صدا میده وحتی گوشی ریاستارت میشه، به نظرتون چکار کنم بازم آپدیت در راه هست؟

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۵
دوستان تو رو خدا یکی بگه چیکار کنیم این آبدیت واسه منم بیاد دیگه کلافه شدم هیچ آبدیتی نمیاد من نکسوس ۴ دارم

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۲
بچه ها من هنوز آپدیت کیت کت رو نگرفتم.چی کار کنم هر چی چک می کنم میگه آپدیته.اگه کسی میدونه راهنمایی کنه.۰۹/۱۲

مهمان

۱۳۹۲/۹/۷
salam dostan. man nexus 4 khudamo be android 4.4 ertegha dadam. ama ye moshkelati too ejraye bazi az narm afzarha mesle wechat. va ya ejraye bazi az axha daram. kesi mitone komakam kone?

مهمان

۱۳۹۲/۹/۷
سلام بالاخره گوشی من پیغام اپدیت داد5اذر اپدیت کردم....فرق چندانی نمیکنه...